علیرضا شهاب در گفتگو با رادیو صبا عنوان کرد، با رشد فضای مجازی نمی توان مانع انتشار هیچ ترانه ای شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۶۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو صبا، «صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا است كه با پخش ترانه های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبكه ایجاد می كند.

این برنامه با بخش های «گزارش»، «موسیقی فیلم»، «تكمیل شعر»، «تركیب ترانه»، «نمایش ترانه» و «مهمان ویژه» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸ راهی آنتن رادیو صبا می شود.

این برنامه روز شنبه 17 اردیبهشت میزبان علیرضا شهاب خواننده پاپ شد و با وی گفتگو تخصصی درباره موسیقی داشت.

علیرضا شهاب در گفتگو با صباهنگ همه گیری کرونا را علت کم کاری های اخیر خود عنوان کرد و گفت: امیدوارم سال 1401 سال پر کارتری برای من باشد و ترانه های بیشتری منتشر کنم.

شهاب درباره موسیقی هایی که امروزه شنیده می شود گفت: ترانه هایی که امروزه شنیده می شوند بسیار متفاوت با گذشته هستند، فضا و متن ترانه ها بسیار تغییر کرده ولی در مجموع این مردم و مخاطبان هستند که یک آهنگ را با انتخاب خود ماندگار می کنند.

اگر اثری خوب باشد مورد استقبال قرار می گیرد و در ذهن ها ماندگار می شود ولی آثاری که تنها در ظاهر خوب هستند شاید شنیده شوند و ولی بعد از مدتی از طرف همان مخاطبان پس زده می شوند و حذف می‌شوند.

خواننده خوب کشورمان درباره متن ترانه هایی که این روزها بیشتر شنیده می شود گفت: هیچ خواننده ای دوست ندارد مردم از لحاظ کلامی با اثرش ارتباط برقرار نکنند پس بیشترین تلاش را برای روان بودن متن ترانه می کند، شعر و ترانه رکن کلیدی یک آهنگ است، خواننده کلام را منتقل می کند و این کلام باید بیشترین زیبا شناسی را داشته باشد وآگاهی بخش باشد.

وی در ادامه گفت: با پیشرفت تکنولوژِی و رشد فضایی مجازی نمی توان جلوی انتشار هیچ آهنگی را گرفت، ولی گاهی برای من تعجب برانگیز است که ترانه ای که از آنتن رادیو پخش می شود از نظر کلام و محتوا نازل ترین کیفیت را دارد. برای من سوال است که چطور این ترانه ها مجوز پخش دریافت کرده اند.

وی در پایان گفت: معیارهای سنجش و ارزیابی ترانه‌ها امروز با گذشته یا حداقل با نسل ما بسیار فرق کرده، رادیو همیشه رسانه امید و آگاهی بخش بوده است این امید و آگاهی را درموسیقی و پخش ترانه ها هم منعکس کرد.

«صباهنگ» از شنبه تا پنجشنبه ساعت 19 به تهیه كنندگی سیامك احمدی پور و اجرای فریبا باقری از رادیو صبا پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها