شهردار ساوه گفت: استفاده از اوراق مشارکت یکی از اولویت‌های شهرداری ساوه در اجرای طرح ها به شمار می آید و لازم است که طرح‌های بزرگ مانند مسجد تا مسجد در این قالب گنجانده شود زیرا سبب تحول در حوزه زیرساختی شهر می شود.
کد خبر: ۱۳۶۴۳۴۶

به گزارش جام جم آنلاین ساوه «امیررضا یوسفیان»  در نشست شورای معاونین شهرداری ساوه، گفت: در راستای تحقق بودجه یک هزار و ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری ساوه نیازمند درآمد ماهانه حدود ۸۳ میلیارد تومان هستیم که در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به علت تعطیلی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲۶ میلیارد تومان از این بودجه عقب هستیم.

 وی با بیان اینکه به منظور تحقق بودجه شهرداری تمام حوزه‌ها باید در زمینه درآمدزایی تلاش کنند، تصریح کرد: لازم است با تشکیل کمیته کاری کدهای درآمدی بررسی و فعال شوند و مسائل انگیزشی نیروهای شهرداری در حوزه درآمدی نیز در حال بررسی است.

 شهردار ساوه گفت: تعطیل ماندن طرح‌ها در ساوه به امری عادی تبدیل شده به طوری که طرح‌هایی همچون ساختمان ۱۱ طبقه شهرداری، پردیس سینمایی، کمربندی ها نیمه تمام رها شده‌اند و لذا باید به سرعت در جهت ساماندهی این وضعیت اقدام شود

 یوسفیان ادامه داد: افرادی که در مسیر انجام کارهای بزرگ در مدیریت شهری ساوه سنگ اندازی می کنند ضد توسعه ساوه هستند و متاسفانه برخی تلاش می‌کنند تا اقداماتی بزرگ مانند خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس با استفاده از اعتبارات ویژه دولتی را به کام مردم تلخ کنند اما مجموعه مدیریت شهری معتقد بوده این اقدام، کار گروهی بسیار موفق و ماندگار است.

وی در خصوص تفویض اختیار به مدیران مناطق شهرداری افزود: ساوه به دلیل شرایط جمعیتی نیاز به افزودن منطقه جدید شهرداری دارد و دستیابی به اهداف باید در برنامه باشد چراکه ساوه علیرغم ظرفیت‌های فراوان تاکنون فرصت‌های زیادی را در مسیر توسعه از دست داده است.

شهردار ساوه راه اندازی نواحی شهرداری با هدف سازماندهی خدمات به بهترین شکل ممکن را امری ضروری دانست و گفت: تحقق این امر کمک شایانی به پرورش، تربیت و استعداد یابی نیروهای انسانی شهرداری و مدیر پروری خواهد کرد، همچنین عضویت در هیات امنای سه نفره شهرداری های کشور در اولویت بوده چراکه بستر جذب اعتبارات و امکانات ملی برای ساوه را فراهم می‌کند.

یوسفیان با بیان اینکه در برنامه‌ریزی توسعه شهری باید حرکت علمی، برنامه بلند مدت و نگاه به افق مدنظر باشد، عنوان کرد: توجه به اوراق مشارکت یکی از اولویت‌های شهرداری ساوه است و باید بتوان طرح‌های بزرگ مانند طرح مسجد تا مسجد در زمینه اوراق مشارکت گنجانده شود زیرا با تحقق این امر خدمت بزرگ و ماندگاری در حوزه زیرساختی برای ساوه به وقوع خواهد پیوست.

 وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۷۴ نفر نیرو در شهرداری مشغول به کار هستند، گفت: ساماندهی نیروی انسانی باید در اولویت قرار گیرد و از ظرفیت افراد مختصص در راستای توسعه شهری بهره‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها