مخاطبان تلویزیون هر وقت نام محمد کاسبی را می‌شنوند، ناخودآگاه به یاد خوش‌رکاب، همان کامیون قرمز‌رنگی می‌افتند که تقی راننده آن بود و تقی کسی نیست جز محمد کاسبی، هنرمند پیشکسوت که تا به امروز نقش‌های متفاوتی را بازی کرده‌است.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۱۴

یکی از ویژگی‌های کاسبی در بازی این است که نقش‌هایش را شیرین بازی می‌کند. حتی زمانی که لباس پدران سختگیر هم به تن می‌کند، باز هم چنین ویژگی‌ای مخاطب از او سراغ دارد.

البته تعداد نقش‌های تاثیرگذار کاسبی کم نیست. مگر می‌شود مخاطبان نقش تاثیرگذار او را در سریال صاحبدلان فراموش کنند. او تحولی که در شخصیت جلیل رخ می‌دهد را چنان زیبا و ظریف به تصویر کشید که مخاطبان احساس نمی‌کردند او گل‌درشت این موضوع را نشان می‌دهد.

همچنین می‌شود یادی کرد از سریال سه در چهار که این روزها از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و مخاطبان شاهد بازی خوب او هستند.

کاسبی در این سریال نقش یک پدر را بازی می‌کند که برای امرار معاش درگیر مشکلات زیادی می‌شود. در مجموع کارنامه کاسبی پر است از نقش‌های رنگارنگ که هرکدام ویژگی‌های خاص خودش را دارد.

راننده خوش‌رکاب اما این روزها حال و روز خوبی ندارد. او چند روزی است که بار دیگر به‌دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد.

یلدا کاسبی، دختر این هنرمند پیشکسوت در گفت‌وگو با اصحاب رسانه درباره وضعیت سلامت پدرش توضیح داد که آخرین بار پس از انجام عمل جراحی قلب ، ۷ فروردین ۱۴۰۱ از بیمارستان مرخص شد و به خانه بازگشت اما سلامت کاملش را به ‌دست نیاورد و در اولین چکاپ در ۱۵ فروردین شاهد تشدید بیماری‌ و ضعف جسمانی‌ او بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: «نسیم نادری، پزشک معالج پدر در تمام این مدت پیگیر وضعیت و شرایط جسمانی‌شان بود و شرایط را برای ادامه روند درمان در خانه فراهم کرد و در آخر با تشدید شرایط، تنگی‌نفس و ضعف جسمانی در بیمارستان تخصصی قلب شهید رجایی بخش CCU اورژانس بستری شد.» یلدا کاسبی در پایان از مردم خواست تا در آخرین شب‌های ماه رمضان برای بهبود و سلامت این بازیگر پیشکسوت دعا کنند. محمد کاسبی در سال ۱۴۰۰ چند بار جراحی قلب را انجام داد و در نهایت با انجام عمل جراحی نهایی در روزهای پایانی اسفند ۱۴۰۰، هفتم فروردین ۱۴۰۱ از بیمارستان مرخص شد.

فاطمه عودباشی - دبیر رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها