تحقیقات پلیس درباره پرونده قتل پسری جوان در پارک، راز اعضای یک باند را ــ که در پوشش پرستار خانگی از بیماران سرقت می‌کردند ــ فاش کرد. زنی جوان که عضو این باند بود، سیمکارت مقتول را از پسرش هدیه گرفته بود.
کد خبر: ۱۳۶۳۷۶۷

اوایل بهمن سال گذشته مردی جوان با برادرزاده هشت ساله‌اش برای تفریح به بوستانی در شرق تهران رفت که حین سرقت گوشی‌اش با ضربه‌های چاقو به قتل رسید. چهار ماه بعد از این ماجرا، سیمکارت مقتول در گوشی زنی فعال شد. او روزهای پایانی هفته گذشته بازداشت شد و گفت: پرستار بیماران است و پسر نوجوانش سیمکارت را به او هدیه داده و نمی‌دانسته سرقتی است. بعد از آن، پسر نوجوانش مورد تحقیق قرار گرفت و مدعی شد او سیمکارت را از یک پسر ۱۸ساله افغانستانی گرفته است.

ماموران به‌دنبال این فرد بودند که معلوم شد نام زنی که سیمکارت را هدیه گرفته جعلی بوده که دوباره از وی تحقیق کردند. زن جوان با انکار دست داشتن در جنایت به سرقت‌های سریالی از خانه بیماران اعتراف کرد و گفت: یک‌سال پیش با سه مرد آشنا شدم که کارشان سرقت بود. با دستور آنها به‌عنوان پرستار به خانه افراد پولدار که بیمار داشتند، می‌رفتم و طلا، پول و اموال قیمتی را سرقت می‌کردم. گاهی نیز کلید یدک خانه را به همدستانم می‌دادم و آنها سرقت را انجام می‌دادند.

با اعتراف این متهم، پرونده جداگانه‌ای برایش تشکیل و همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. همچنین پسر ۱۸‌ساله تبعه افغان هم شناسایی و روز یکشنبه بازداشت شد. متهم دیروز در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت و منکر قتل شد و گفت: گوشی و سیمکارت را میان شمشادهای پارک پیدا کردم.

متهم با برادرزاده مقتول رو‌به‌رو و توسط او به‌عنوان قاتل شناسایی شد.

محمد‌رضا صاحب‌جمعی، با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به اظهارات ضد‌و‌نقیض متهم به قتل، او در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها