دو پسرعمو که در خرم‌آباد مرتکب قتل مردی شده بودند، پس از فرار به تهران باند سرقت تشکیل دادند.
کد خبر: ۱۳۶۳۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، اوایل دی سال گذشته، مردی جوان در جریان درگیری خیابانی‌ای در یکی از محله‌های خرم‌آباد با ضربه‌های چاقو به قتل رسید. با گزارش این جنایت به پلیس، ماموران خود را به محل حادثه رساندند و از شاهدان ماجرا تحقیق کردند که معلوم شد دو مرد جوان که با هم پسرعمو بوده‌اند، این مرد را در خیابان دیده، راهش را سد کرده‌ و با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌اند.

با شناسایی هویت دو متهم به قتل که پسرعمو هستند، ماموران برای بازداشت آنها راهی خانه‌هایشان شدند اما فرار کرده بودند. با گذشت چند ماه از این جنایت اوایل اردیبهشت امسال، رد این دو متهم در یکی از محله‌های جنوب‌غرب تهران به‌دست آمد.

ماموران به تهران اعزام شدند و با هماهنگی قضایی، دوشنبه پنجم اردیبهشت در دو عملیات جداگانه، هردو را شناسایی و بازداشت کردند. متهمان دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. آن دو در جریان تحقیقات به قتل مرد جوان اعتراف کردند.

یکی از آنها درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: برادرم در کار خلاف بود و از خانه‌ها سرقت می‌کرد. سه ماه قبل از جنایت، برادرم از سوی پلیس بازداشت شد و به زندان افتاد. به یکی از همشهریانم شک کرده بودم که او برادرم را به پلیس لو داده و باعث شده وی دستگیر شود. موضوع را با پسرعمویم و یکی از دوستانم در میان گذاشتم و قرار شد سه نفری برای تنبیه آن مرد برویم. قرار نبود او را بکشیم. روز حادثه، دوستم در خیابان ایستاد و کشیک می‌داد. من و پسرعمویم چاقو همراه داشتیم و به سمت مرد جوان حمله و زخمی‌اش کردیم و گریختیم. به تهران آمدیم و برای تامین هزینه زندگی‌مان، باند سرقت از خانه‌ ها را راه انداختیم.

محمد‌جواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف دو پسر‌عمو به قتل مرد جوان، به‌دلیل این‌که جنایت در خرم‌ آباد رخ داده بود، متهمان در اختیار پلیس این شهر قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها