رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سیگار قاچاق

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران طی بازدید از دو انبار کالا، ۱۰ میلیارد ریال سیگار قاچاق و بدون مجوزهای قانونی کشف کردند.
کد خبر: ۱۳۶۳۶۹۰

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس تهران، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع مقادیری سیگارهای قاچاق در محدوده خیابان رجایی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات، مشخص شد فردی با تهیه سیگارهای خارجی و قاچاق، این اموال را در دو انبار دپو و نگهداری می کند، افزود: پس از هماهنگی های قضائی و بازدید از این دو انبار در مجموع تعداد ۵۶۶ هزار و ۶۰۰ عدد سیگار خارجی فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: کارشناسان ارزش ریال اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند سارقان منزل

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سه نفره سارقان منزل خبر داد.

سرهنگ، سیدعلی شریفی بیان کرد: ۲۴ شهریور ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری ستارخان تشکیل شد و به دستور مقام قضائی پرونده برای کشف و پی جویی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت، زن میانسالی مدعی شده، سارق یا سارقان پس از تخریب درب وارد منزل وی شده و اقدام به سرقت اموالی از جمله طلاجات به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان کردند.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ضمن بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم سرنخ های متعددی را بدست می آورند که با در کنار هم قرار دادن یافته ها مشخص می شود سارقان سه نفر هستند.

وی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان هویت یکی از متهمان به اسم یوسف شناسایی شد که بلادرنگ نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور جلب متهم اخذ شد.

سرهنگ شریفی افزود: با اقدام به موقع کاراگاهان یوسف دستگیر و با توجه به مستندات موجود صراحتاً به ارتکاب سرقت از منزل مال باخته اعتراف و همدستان خود را به اسامی امید و کامران معرفی کرد.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: با اعتراف صریح یوسف به بزه انتسابی با صدور قرار تامین کیفری متهم تحویل زندان شده و تلاش برای دستگیری سایر ایادی وابسته در جریان است.

دستگیری قاپ زن

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری قاپ زن تلفن های همراه و کشف دو دستگاه تلفن سرقتی خبر داد.

سرهنگ پیمان لطیفی اظهار کرد: در پی افزایش سرقت تلفن همراه در محله شهرک ولیعصر(عج) به روش قاپ زنی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفته و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه روز گذشته ماموران حین گشت زنی های انتظامی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که در حال زاغ زنی شهروندان و عابران بوده مشکوک و متهم را زیر نظر گرفتند، افزود: در همین حین موتورسوار تلفن همراه شهروندی را قاپ زنی و از محل متواری می شوند که ماموران در یک تعقیب و گریز موتورسیکلت را متوقف و متهم را دستگیر می کنند.

سرهنگ لطیفی تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم دو دستگاه تلفن همراه سرقتی که روز جاری سرقت کرده بود کشف و متهم ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و پنج فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی شدند.

سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

سارقان لوازم خودرو غرب تهران دستگیر شدند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان لوازم خودرو محله شهرک ولیعصر(عج) و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ پیمان لطیفی در این باره اظهار کرد: در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات خودرو در محله شهرک ولیعصر(عج) به روش های مشابه رسیدگی و دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی هر دو سارق را دستگیر و تعدادی لوازم سرقتی اعم از ضبط و باند و زنجیر چرخ و جعبه آچار از مخفیگاه متهمان کشف شد.

سرهنگ لطیفی تصریح کرد: متهمان ۳۵ تا ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت محتویات خودرو با همدستی یکدیگر و ۱۰ فقره سرقت مشابه در محله شهرک ولیعصر(عج) اعتراف که مال باختگان شناسایی شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جمع آوری معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح مشترک منطقه ۲۵ پلیس راهور با سر کلانتری چهارم پلیس پیشگیری در راستای جمع اوری معتادین متجاهر در طول محور شهید زین الدین حد فاصل خروجی هنگام تا بزرگراه امام علی( ع ) در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در این باره گفت: طرح مشترک پلیس راهور منطقه ۲۵ با سر کلانتری چهارم پلیس پیشگیری فاتب بمنظور برخورد با معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب و مواد فروشان در طول محور شهید زین الدین حد فاصل خروجی هنگام تا بزرگراه امام علی (ع) از ساعت ۲۳ تا ۰۲:۳۰ بامداد روز گذشته به مرحله اجرا در آمد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران افزود : این معتادین متجاهر با عبور ناگهانی از سطح معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی باعث ایجاد خطر برای خود و رانندگان شده که در اکثر مواقع این حوادث و تصادفات منجر به فوت در اثر شدت جراحات وارده می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها