رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

کرونا دو بیمار را در قم به کام مرگ برد

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ششم اردیبهشت ماه جاری ۲ بیمار کرونایی دراین استان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۳۶۳۶۸۱

مهدی مصری درگفت وگویی بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۴۰ بیمار با علائم مشکوک به کرونا پذیرش و ۱۹ نفر بستری شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند که ۷ نفر از آنها در وضعیت بدحال بیماری قرار دارند.

مصری با بیان اینکه از ۹۱ تست روزانه کرونا ۱۰ مورد مثبت گزارش شده‌است، اضافه کرد: تاکنون یک میلیون ۸۵۰ هزار و ۶۰۹ دُز واکسن در این استان تزریق شده‌است.

وضعیت کرونایی قم که از روز هشتم بهمن‌ماه به رنگ قرمز و از روز ششم اسفندماه به رنگ نارنجی درآمده بود، از بیست و هشتم اسفندماه به رنگ زرد تغییر کرد.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند به‌منظور تعیین زمان‌بندی و نوبت‌دهی «تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹» برای گروه‌های سنی اعلام شده و نیز ثبت‌نام «کارت واکسن دیجیتال»، به «سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها