رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: فعالیت مجدد یک کشتارگاه مرغ در سقز با حمایت دادگستری کردستان از سرگرفته شد و 55 نفر به صورت مستقیم در این واحد مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۹۵

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حجت الاسلام سید حسین حسینی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در زمینه رفع موانع تولید و اجرای سیاست‌های ریاست قوه قضاییه و با تلاش‌های مجموعه دستگاه قضایی خصوصا رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز ، ضمن برگزاری جلسات متعدد ، مشکل این واحد تولیدی رفع و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این واحد تولیدی به سبب مشکلات پیش آمده بیش از 2 سال و نیم تعطیل شده بود و با راه اندازی مجدد آن کمک شایانی به اشتغالزایی در منطقه شد.

رییس کل دادگستری استان کردستان یادآور شد: مشکلات این مجموعه شامل مشکلات زیست محیطی ناشی از پسماند کشتارگاه، عدم رعایت استانداردهای دامپزشکی ، عدم تخصیص انشعاب گاز صنعتی ،بدهی مالیاتی و متناسب نبودن تخصیص آب با عملکرد کشتارگاه بود که با برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همکاری موثر ادارات اجرایی این شهرستان حل و فصل شد.

وی بر سپردن تعهد از سوی مالکین این کشتارگاه به اداره محیط زیست مبنی بر رفع این موانع خبر داد و افزود : این کشتارگاه صنعتی هم اکنون فعالیت خود را با ظرفیت روزانه 14 هزار قطعه مرغ زنده آغاز کرده و توان تامین مرغ شهرستانهای مجاور سقز را نیز دارد.

حجت الاسلام حسینی بر حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی که دچار مشکل شده اند تاکید کرد و ادامه داد : مشکلات و موانع به وجود آمده نباید سبب توقف چرخه تولید در واحدهای تولیدی استان شود و ضروری است با ارائه راه حل‌های عملی و قانونی این مشکلات رفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها