ریختن پودر آویشن روی جسد تکه‌ تکه شده مقتول و تیزهوشی ماموران پلیس شهرری، راز جنایتی هولناک را فاش کرد. قاتل که فروشنده داروهای گیاهی است برای این‌که جسد بو نگیرد، روی آن پودر آویشن ریخته بود.
کد خبر: ۱۳۶۳۲۹۴

صبح دیروز شنبه، مرد زباله گردی هنگام جست‌وجو داخل یک سطل زباله‌ در شهرک علائین در جنوب تهران، با یک گونی سنگین رو‌به‌رو شد‌.

گونی را از سطل بیرون کشید و وقتی درآن را باز کرد‌، با صحنه‌ای هولناک رو‌به‌رو شد. داخل گونی، بقایای جسد مردی قرار داشت که بعد از قتل تکه‌تکه شده بود‌. او وحشت‌زده در تماس با پلیس‌، موضوع را گزارش داد.

دقایقی بعد و با حضور تیم جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل شهرری‌، تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. بررسی بقایای جسد نشان داد‌، مدت زمان زیادی از قتل نگذشته و به احتمال زیاد قتل در همان حوالی رخ داده است.

نکته عجیب ماجرا وجود پودر آویشن بر روی جسد بود که به نظر می‌رسید قاتل برای این‌که جسد بو نگیرد‌، روی آن مقدار زیادی پودر آویشن ریخته بود.

پزشک جنایی هم اعلام کرد‌، مقتول حدود 40سال داشته که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و بعد از مثله شدن جسد‌، بقایای آن به آنجا انتقال یافته است.

شناسایی قاتل

با دستور بازپرس جنایی ماموران به بررسی اطراف محل کشف جسد پرداخته تا ردی از قاتل یا بقایای دیگری از جسد پیدا کنند. ماموران کلانتری 172 عبدالعظیم در گشت‌زنی خود متوجه پسر جوانی شدند که در حال انتقال بسته‌هایی از خانه به داخل خودروی پرایدش بود. به او مشکوک شده و سراغش رفتند که مشخص شد داخل بسته‌ها، داروهای گیاهی است.

اضطراب و استرس پسر جوان، شک ماموران را به او بیشتر کرد. به همین دلیل به بررسی بیشتر بسته‌ها پرداخته و با پودر آویشن رو‌به‌رو شدند که شبیه پودرهای ریخته شده روی جسد بود.

با دستور قضایی، ماموران وارد خانه شده و در بازرسی آنجا ابتدا رد خون و در ادامه، بقایای جسد مقتول را پیدا کردند.

اعتراف به قتل

پسر جوان پس از انتقال به پلیس آگاهی، تحت بازجویی قرار گرفت و به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت: به تنهایی در این خانه زندگی می‌کنم و با مقتول در خیابان آشنا شده و پس از چند روز دوستی، او را شب قبل به خانه‌ام دعوت کردم. او 20 سال از من بزرگتر بود.

در خانه با هم اختلاف پیدا کرده و خواستم خانه را ترک کند اما قبول نکرد به همین خاطر درگیر شدیم و با چاقو او را کشتم. خیلی ترسیده بودم و نمی‌دانستم با جسد چه کنم.

سرانجام تصمیم گرفتم آن را تکه تکه کرده و در سطل‌های زباله رها کنم. جسد را به حمام برده و تکه‌تکه کردم. صبح زود بخشی از آن را داخل گونی گذاشته و روی آن پودر آویشن ریختم تا بو نگیرد. آن را داخل سطل زباله رها کرده و به خانه آمدم.

قصد داشتم بقایای جسد را انتقال دهم که متوجه حضور پلیس شدم. شغل من پخش داروهای گیاهی است. برای این‌که دستگیر نشوم‌، مشغول کارم شدم تا شب، بقیه جسد را انتقال دهم.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت: کشف جسد ساعت 6 و 10 دقیقه صبح شنبه به پلیس گزارش شد و خیلی زود‌، قاتل در نزدیکی محل کشف جسد و با هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شد‌.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد قاتل و مقتول به تازگی با هم آشنا شده بودند که اختلاف و درگیری آنها در خانه پسر 20 ساله باعث ارتکاب قتل شد‌. با دستور قضایی‌، جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای رازگشایی بیشتر از این قتل ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها