معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در سه‌شنبه‌های پاسخگویی به 70 درخواست پاسخ داده و دستورات لازم را صادر کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در سه‌شنبه‌های پاسخگویی به 70 درخواست پاسخ داده و دستورات لازم را صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۶۲۸۰۴

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در سه‌شنبه‌های پاسخگویی به 70 درخواست پاسخ داده و دستورات لازم را صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، سه‌شنبه هر هفته دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان پذیرای مردم جهت رسیدگی به درخواست‌های آنان است و طی این روز به کلیه درخواست‌ها رسیدگی و دستورات لازم نیز صادر می‌شود.


محسن خاکی‌نهاد ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه دیدار مردمی اظهار کرد: پاسخگویی به مردم و پیگیری مشکلات آنان به عنوان یکی از برنامه‌های مدون مدیریت استان توسط حوزه‌های مختلف استانداری دنبال می‌شود.


وی با اشاره به اینکه دیدارهای عمومی و مردمی سه‌شنبه هر هفته در محل دفتر این معاونت صورت می‌پذیرد، افزود: در چهارماهه اخیر، 14 دیدار مردمی به صورت هفتگی در دفتر این معاونت برگزار شده است.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر دیدارهای مردمی در سه‌شنبه‌ها، برخی موارد دیگر نیز بنا به نیاز و اهمیت موضوعات، در طول هفته دنبال می‌شود.


خاکی‌نهاد با اشاره به اینکه همچنان عمده درخواست‌های مراجعین این معاونت مربوط به حوزه اشتغال است، ادامه داد: امیدواریم بزودی بتوانیم درخواست‌های ثبت شده را به سرانجام برسانیم.


وی در بخش دیگری از سخنانش نیز عنوان کرد: یکی از مسائلی که عمده مراجعین به آن تاکید دارند و خواسته به‌جایی نیز محسوب می‌شود، لزوم مدیران در بخش‌های مختلف به پاسخگویی درخواست‌هاست که بر همین اساس، عملکرد مدیران مربوطه نیز توسط این معاونت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


گفتنی است، طی امروز سه‌شنبه 30 فروردین ماه، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ضمن دیدار با تعداد 70 مراجعه‌کننده، دستورات لازم جهت انجام درخواست‌های آنان را صادر کرده است.


مردم می‌توانند جهت انجام دیدار مردمی با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان روزهای سه‌شنبه هر هفته ضمن مراجعه به دفتر این معاونت واقع در استانداری هرمزگان، درخواست خود را اعلام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها