کد خبر: ۱۳۶۲۴۸۲


به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،خیرین ، نیکوکاران و حامیان ایتام هرمزگان تجلیل شدند.


در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)، آیین تجلیل از خیرین، نیکوکاران و حامیان ایتام استان هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه استان ، استاندار هرمزگان و سایر مسئولین استانی در بندرعباس برگزار شد.


بجلیل تراهی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در حاشیه این آیین ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران، گفت: خیرین سرمایه اصلی و اساسی استان هرمزگان هستند و به نوعی با حمایت آن ها در واقع دل های بسیاری از خانواده های تحت حمایت این نهاد با طراوت و شاد شده و نسبت امید به زندگی آن ها افزایش یافته است.


تراهی افزود: هم اکنون ۱۷ هزار کودک هرمزگانی در قالب طرح های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که امیدواریم در طرح اکرام ایتام (۱۵تا ۲۱ ماه مبارک رمضان) از حمایت حامیان و خیران بهره مند شوند.


وی همچنین با قدردانی از حامیان ایتام اظهارداشت: در سال گذشته خیران و حامیان ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان ۸۰۰ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان معنوی خود کمک کردند.


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: برای تامین مسکن نیازمندان روستایی هرمزگان نیز سال گذشته خیران و صنایع و بنگاه های اقتصادی استان و مجموعه مشارکت های مردمی ۲۷۰ میلیارد ریال کمک کردند و مودیان زکات نیز در سال گذشته ۳۴ میلیارد ریال از محل جمع آوری زکات مجموعه کمیته امداد را همراهی کردند.


تراهی ادامه داد: مجموعه استان هرمزگان با هدایت های معنوی امام جمعه بندرعباس و مدیریت و درایت عالمانه و کارشناسانه استاندار هرمزگان دو اولویت اصلی آموزش و اشتغال را در سال‌جاری در دستورکار قرار داده است.


وی ادادمه داد: در زمینه (آموزش و اشتغال) کارگروه های تخصصی تشکیل شده و با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگان هرمزگان و دانشگاه های هرمزگان و پیام نور در راستای ارتقای تحصیلی دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد تلاش می شود.


در پایان این آیین همچنین از زحمات و تلاش های مهدی دوستی استاندار هرمزگان و حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه بندرعباس در جذب حامی برای ایتام هرمزگانی و حمایت از فعالیت های کمیته امداد استان تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها