معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خبرداد:

تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات استان مصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان    خصوص تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار داشت: با استاد به صورتجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و نظر به موضوع مدیریت مصرف انرژی در استان تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات استان مصوب شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان  خصوص تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار داشت: با استاد به صورتجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و نظر به موضوع مدیریت مصرف انرژی در استان تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات استان مصوب شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۰۳۹

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان  در خصوص تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار داشت: با استاد به صورتجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و نظر به موضوع مدیریت مصرف انرژی در استان تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات استان مصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، محسن خاکی نهادافزود: زمان اجرای این طرح از روز اول اردیبهشت سال جاری خواهد بود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: ساعات کار دستگاه‌های اجرایی صرفا تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۷۳۰ الی ۱۴:۳۰ و بعد از ماه مبارک تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ الی۱۴:۳۰ خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها