فرماندار سنندج:

کتاب بهترین منبع برای افزایش آگاهی است

فرماندار سنندج با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان نسل جوان جامعه گفت: کتاب بهترین منبع برای افزایش آگاهی و دانش افراد به شمار می رود.
کد خبر: ۱۳۶۲۷۸۰

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حسن عسکری روز سه شنبه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سنندج اظهار داشت: یکی از دغدغه های بشریت در طول تاریخ دغدغه دانستن و افزایش آگاهی بوده و بشریت در طول تاریخ کنجکاو بوده که هر لحظه اطلاعاتش را پیرامون خود و اطرافش بالا ببرد.

وی افزود: افزایش آگاهی و علم و فطرت و معرفت انسان راهی جز مطالعه و استفاده از تجربیات یکدیگر ندارد و در این راستا برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

فرماندار سنندج ادامه داد: وجود آستان مقدس رضوی در ایران از همه جنبه ها از جمله در مسایل فرهنگی، معنوی، عقیدتی و حتی جنبه اجتماعی و اقتصادی منشا برکات است و بی شک این جشنواره نیز منشا خیرات و برکاتی است و چون در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی گام بر می دارد خود منشا خیر است.

عسکری یادآور شد: امروزه با وجود فضای مجازی برخی تصور می کنند کتاب باید  کنار گذاشته شود در حالی که برکات کتابخوانی بسیار بالاتر از  فضای مجازی است چون کتاب مکتوب است و می توان به آن رجوع کرد و نویسنده کتاب خود سند است.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم اهمیت کتابخوانی را برای نسل جوان جامعه بازگو کرده و تلاش کنیم وقتی که برای گذارندن در فضای مجازی می گذارند به مطالعه کتاب بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها