مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد:

۶۷۱ متر‌بع از اراضی ایستگاههای شرکت گاز ایلام سند‌دار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

وقوع 14 حادثه برای مشترکان شرکت گاز در سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در مورد وقوع حوادث مشترکین گاز در سال گذشته گفت: در مجموع، ۱۴ حادثه برای مصرف‌کنندگان گاز در مناطق شهری و روستایی استان به وقوع پیوسته که از این تعداد ۱۳ مورد انفجار و آتش سوزی و یک مورد گاز‌گرفتگی بوده است.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۵۸
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عباس شمس‌اللهی با بیان اینکه در طول سال گذشته دو مورد فوتی برای مشترکین گاز استان اتفاق افتاده است، افزود: متاُسفانه یک نفر فوتی ناشی از آتش‌سوزی و یک مورد دیگر گازگرفتگی با CO بوده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه مهمترین علت حوادث مشترکین گاز، استفاده از وسایل غیر استاندارد است، اظهار داشت: شرکت گاز استان اقدامات قابل قبولی در زمینه‌های مختلف برای کاهش حوادث مشترکین انجام داده‌است که انتظار می‌رود مشترکین گرامی به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

شمس‌اللهی تصریح کرد: توزیع سی‌دی آموزش نحوه صحیح مصرف گاز طبیعی، آگاه‌سازی آحاد مختلف مردم از خطرات گاز از طریق صدا و سیمای مرکز ایلام، فضای مجازی، رسانه‌های محلی و سراسری، پخش تیزرهای انیمیشن به زبان محلی و چندین مورد دیگر برای کاهش حوادث مشترکین انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: توزیع کتابچه‌های دانستنی‌های گاز حاوی مطالب ایمنی و صرفه جویی برای استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی در بین دانش‌آموزان و مشترکین و نیز توزیع کتاب‌هایی در قالب داستان آقای ایمنی، نرم افزارهای آموزش ایمنی ارائه در نمایشگاهها، مدارس و غیره، آموزش حضوری توسط کارشناسان شرکت در مدارس و ادارات، جلسات متعدد با سازمان نظام مهندسی و پیگیری انجام نظارت‌های دقیق‌تر از دیگر اقدامات در راستای کاهش حوادث برای مشترکین بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: بیمه مشترکین و پرداخت خسارت به حادثه دیده‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، مشارکت در نمایشگاههای مختلف، تحلیل حوادث مشترکین و بررسی علل آن، اندازه گیری میزان مرکاپتان گاز مصرفی و آگاه سازی آحاد مختلف مردم از خطرات گاز، بخشی دیگر از اقدامات در راستای کاهش حوادث گاز برای مشترکین بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها