مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

گازرسانی به ۴۴ روستای استان ایلام در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد:

۶۷۱ متر‌بع از اراضی ایستگاههای شرکت گاز ایلام سند‌دار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اخذ اسناد ایستگاههای CGS ، TBS و CPS گفت: در طول سال ۱۴۰۰ سند بیش از ۶۷۱ متر‌مربع از اراضی ایستگاههای این شرکت اخذ گردید و در خصوص مابقی ایستگاهها اقدامات قانونی برای سنددار شدن آنها در حال پیگیری است.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۲۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عباس شمس‌اللهی به دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به این شرکت اشاره و افزود: در مجموع از ۳۷ پرونده دعاوی حقوقی مطروحه، ۱۶ مورد منجر به صدور حکم به نفع شرکت گاز استان گردیده و در هیچکدام نیز شرکت گاز استان محکوم نشده که این نشان از این دارد که این شرکت کارهای خود را به صورت قانونی انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: همچنین در مورد ۲۱ پرونده کیفری مطروحه در محاکم قضایی، و ۸ مورد به سود شرکت گاز راُی صادر شده و مابقی  آنها در جریان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به میزان تحصیل اراضی واقع در مسیر خطوط تغذیه و شبکه اشاره و تصریح کرد: در طول سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۳۰ هزار متر‌مربع از اراضی شهرستانها و روستاهای آبدانان، هلیلان، ملکشاهی، چوار و روستاهای بخش بولی، زرین‌آباد و سیروان توسط امور حقوقی این شرکت تحصیل و برای اجرای خطوط تغذیه و شبکه در اختیار واحد مهندسی و اجرای طرح‌ها قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که این روند در سال جاری و در راستای گازدار نمودن روستاهای کمتر توسعه یافته بخش زردلان از توابع شهرستان هلیلان تسریع یابد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها