مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:

وقوع 14 حادثه برای مشترکان شرکت گاز در سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: سال گذشته چهار هزار و ۵۳۶ کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سطح استان نشت یابی شد.
کد خبر: ۱۳۶۱۸۶۱
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عباس شمس اللهی افزود: شرکت گاز این استان در راستای بهره برداری ایمن و پیشگیری از حوادث احتمالی، به صورت مستمر نسبت به انجام عملیات نشت یابی اقدام می کند.

وی از نشت یابی سه هزارو ۸۸۷ کیلومتر شبکه شهری و روستایی در سطح استان ایلام در طول سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در سال گذشته ۶۴۹ کیلومتر خطوط تغذیه نیز نشت یابی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ انشعاب علمک شهری و روستایی استان نشت یابی شده‌ است، یادآور شد: در این مدت ۲۲۳ هزار متر لوله پلی‌اتیلن توسط بازرسان فنی این شرکت کنترل کیفی گردیده که در این مدت شاهد نصب کالای بدون کیفیت و غیر استاندارد نبوده ایم.

شمس اللهی تاکید کرد: به‌ منظور جلوگیری از ورود کالای غیراستاندارد به پروژه‌های گازرسانی استان، در سال گذشته، ۲۲ هزار و ۳۰۰ عدد اتصالات پلی‌اتیلن و فولادی و ۶۸ کیلومتر تست مقاومت نشتی خطوط جدید الاحداث کنترل کیفی شدند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای عدم نصب کالای غیر استاندارد هموار می‌شود، افزود: واحد بازرسی فنی با حضور فعال و انجام بازرسی در سطوح مختلف شامل مراحل تولید، خرید و نصب تجهیزات و قطعات با انجام تست‌های عملکردی، احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد را به حداقل رسانده‌ است.

شمس اللهی ادامه داد: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده، در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استانداردهای بین‌المللی و روش‌های جاری شرکت ملی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد.

 وی اضافه کرد: واحد بازرسی فنی این شرکت با استفاده از علم روز، دانش و تخصص، سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان دو چندان می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها