رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

۲۸ دستگاه ماینر قاچاق در شرق تهران کشف شد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲۸ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در محدوه شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۴۰

به گزارش جام جم آنلاین از سایت پلیس، سرهنگ سعید مجیدی در این باره بیان داشت: بیست و نهم دی ماه سال گذشته پرونده ای مبنی بر سرقت منزل در کلانتری تهرانپارس تشکیل و برای شناسایی سارق یا سارقان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: چکیده پرونده نشان از این داشت شاکی که زن جوانی بود برای مدت سه ماه خارج از کشور سکونت داشته است و پس از مراجعه به کشور ایران متوجه سرقت اموالش به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به همراه یک دستگاه خودروی سواری پراید می شود.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ادمه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مشخص شد خودروی مسروقه در سرقت از شرکتی در شمال استفاده شده است.

وی به کشف خودرو مسروقه به صورت رها شده توسط ماموران کلانتری یوسف آباد اشاره کرد و افزود: با چندین عملیات پلیسی اعضای باند پنج نفره سارقان در این رابطه شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: تاکنون سرکرده باند و یکی از متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان علاوه بر تعدادی لوازم منزل سرقتی یک قبضه سلاح جنگی نیز کشف شد.

به گفته سرهنگ مجیدی کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر اعضای این باند کماکان ادامه دارد.

کشف ۲۸ ماینر قاچاق

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲۸ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در محدوه شرق تهران خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره اظهار کرد: عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو در راستای شناسایی و حذف نقاط آلوده و جرم خیز، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در کارگاهی در محله تهران نو مطلع شدند.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این مکان ۲۸ دستگاه ماینر، استخراج ارز قاچاق کشف و مالک کارگاه به تهیه ماینرهای قاچاق و استخراج ارز دیجیتال اعتراف کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را سه میلیارد ریال بر آورد و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۵ کیلو تریاک

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت از کشف پنج کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک درجنوب تهران خبر داد.

سرهنگ «ارسلان قاسم زاده» گفت: در پی افزایش توزیع مواد در سطح حوزه کلانتری نعمت آباد به ویژه در پارک ها و بوستان ها مراتب در دستور کار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت و تحقیقات را شروع کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و رصد های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه فروشنده اصلی شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده پیشگیری تهران با اشاره اینکه متهم قبل از دستگیری از مخفیگاهش متواری می شود، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم پنج کیلو ۱۰۰ گرم تریاک، بسته بندی شده کشف و به کلانتری انتقال یافت همچنین دستگیری متهم فراری در دستور کار قرار دارد.

همسر سابق مال باخته سارق از آب درآمد

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که از منزل همسر سابقش سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ سیدقاسم موسوی فر در این باره بیان داشت: مهرماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری بی سیم به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع و تیمی از ماموران این پایگاه مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی افزود: مال باخته پس حضور در این پلیس اظهار کرد، عصر بیست دوم مهر ماه از منزلم واقع در خیابان هفده شهریور خارج و حدود ساعت ۲۳:۳۰ به مزنل بازگشتم که متوجه بهم ریختگی اثاثیه منزل و سرقت امول با ارزش به مبلغ دو میلیارد ریال شدم.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه به نشانی اعلامی اعزام و با انجام تحقیقات دقیق، جامع و مبسوط مشخص شد سرقت داخلی بوده است.

این مقام انتظامی به دستگیری همسر سابق شاکی به عنوان اولین مظنون اشاره کرد و افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه ششم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ موسوی فر به تکمیل تحقیقات کارآگاهان در این رابطه اشاره کرد و گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها