فرمانده انتظامی استان مرکزی :

توقیف بیش از ۸ میلیارد کالای قاچاق در ساوه

ماموران انتظامی ساوه در عملیات توقیف دو خودروی شوتی بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۵۱

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف دو دستگاه خودروی شوتی حامل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ساوه حبر داد.

سردار"حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ساوه در مراحل تحقیقاتی از تردد دو دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق با خبر شدند.

سردار مفخمی شهرستانی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه، سرانجام دودستگاه خودروی سواری قاچاق بر شناسایی و در عملیاتی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

او با اشاره به کشف ۳۸ دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه و ۷۷۳۰ عدد عینک آفتابی قاچاق از خودرو‌های توقیفی اظهار داشت: ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شد.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند اظهار داشت: شهروندان به منظور مبارزه هدفمند با پدیده نابهنجار قاچاق و در صورت مشاهده فعالیت چنین خودرو‌هایی در حمل کالای قاچاق و تردد آن‌ها در محور‌های مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها