فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 557 کیلو تریاک در فاریاب

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبرداد:

کشف 247 کیلو شیشه از منزلی در کرمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از كشف 247 کیلو و 235 گرم شیشه،17 کیلو و 606 گرم تریاک،توقیف 3 دستگاه خودرو و دستگیری 2 متهم از منزلی در شهر کرمان خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۶۱۹۶۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ علیرضا سوری،اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه یا مواد مخدر استان در تاریخ 13 فروردین ماه جاری هنگام کنترل خودرو های عبوری در ایست و بازرسی مرصاد،86 کیلو شیشه را که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف و به منظور ریشه یابی پرونده و شناسایی مالکان اصلی موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی متهمان اصلی را شناسایی کردند.

وی افزود:سه اکیپ از پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به مخفیگاه شناسایی شده متهمان در شهر کرمان مراجعه و پس از هماهنگی قضائی به منزل وارد شده و در بازرسی از محل و از جاساز تعبیه شده در سقف منزل 244کیلو و 835گرم شیشه که در قوطی های مخصوص بسته بندی شده بود و 17کیلو و 606 گرم تریاک کشف و 2 متهم را دستگیرکردند.

این مقام ارشد پلیس استان کرمان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو پژو 405 موجود در محل نیز 2 کیلو و 400 گرم شیشه کشف شد،بیان داشت:در این رابطه 2 خودرو پژو پارس و مزدا دو کابین نیز که برای حمل مواد مخدر استفاده می شد توقیف شدند.

وی گفت:در ادامه ماموران 2 منزل دیگر که محل عبور و مرور قاچاقچیان مرتبط با این محمواه بود را بازدید و 10عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه کارت خوان را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به کشف 247 کیلو و 235گرم شیشه و 17 کیلو و 606 گرم تریاک،توقیف 3 دستگاه خودرو و دستگیری 2 متهم در این عملیات تصریح کرد:مواد مخدر شیشه از مرزهای شرقی کشور وارد و متاسفانه بلای خانمان سوز جوانان کشور عزیزمان است که پلیس با تمام قوا تلاش می کند که قاچاقچیان را ناکام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها