فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سه عملیات پلیسی درکرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در 3 عملیات پلیسی و دستگیری 3 متهم خبر داد. 
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در 3 عملیات پلیسی و دستگیری 3 متهم خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۵۲۲۸۸
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سه عملیات پلیسی درکرمانبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری،اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر مستقر درایستگاه بازرسی مرصاد در سه راهی"راین"هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 
وی با اشاره به اینکه این خودرو از جنوب عازم مرکز کشوربود، تصريح كرد:ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو توقیفی،714 کیلو و 500 گرم تریاک و 14 کیلو و500 گرم حشیش را کشف و راننده آن را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود:همچنین ماموران یگان تکاوری 116 کهنوج نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "کهنوج- قلعه گنج" به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد:راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد، ولی راننده با استفاده از تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شد.

 وی با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد:ماموران در بازرسی از این خودرو 147 کیلو و 250 گرم حشیش را کشف کردند.

سردار ناظری همچنین از کشف 293 کیلو تریاک در عملیات پلیس بافت خبر داد و گفت:ماموران پلیس بافت در محور بافت – کرمان به 2 دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود:رانندگان خودروها با بی توجهی به فرمان پلیس،از محل متواری شدند که با واکنش به موقع پلیس و شلیک به سمت لاستیک ها،خودروها متوقف و در بازرسی از آنها 293 کیلو تریاک کشف و 2 متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:در مجموع یک تن و 169 کیلوگرم مواد مخدر در این 3 عملیات پلیسی کشف،3 متهم دستگیر و 4 دستگاه خودرو توقیف شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها