امام جمعه سنندج گفت: هتک حرمت به حرم مبارک رضوی و به شهادت روحانیون جهادی جنایتی بزرگ و غیرقابل بخشش و توجیه است.
کد خبر: ۱۳۶۱۱۸۱

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حاج ماموستا ملا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با محکوم کردن اقدام تروریستی تکفیری‌ها و به شهادت رساندن روحانیون جهادگر در مشهد مقدس، اظهار کرد: جامعه بشریت باید به خود بیایند چرا باید خون مسلمانان به ناحق و با زبان روزه و آنهم در حرم مطهر رضوی ریخته شود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که مسلمانان را تهدید کنند و عمدا خون آنان را میریزند، مورد غضب و نفرین پروردگار قرار می‌گیرند و سخت‌ترین عذاب در انتظارشان خواهد بود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: هتک حرمت به حرم مبارک رضوی و به شهادت روحانیون جهادی جنایتی بزرگ و غیرقابل بخشش و توجیه است.

خطیب جمعه سنندج افزود: هر گونه ترور و خون ریختن انسان‌ها از دیدگاه اسلام و اهل سنت به شدت محکوم است و انتظار شدیدترین مجازات را برای عاملان این حادثه تروریستی داریم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ اجناس مختلف در بازار و عدم نظارت کافی در این خصوص انتقاد کرد و گفت: شرایط اقتصادی مردم سخت است و افزایش افسارگسیخته قیمت اجناس و عدم نظارت کافی فشار بر مردم را مضاعف کرده است.

وی تاکید کرد: بازار با شعار و پشت میزنشینی کنترل نمی‌شود، قیمت لوازم خانگی آنقدر افزایش یافته که کسی توان خرید آن را ندارد.

امام جمعه سنندج بر تلاش مضاعف مسئولان در راستای نظارت هرچه بیشتر بر بازلر تاکید کرد و گفت: امیدواریم همانطور که دولت سیزدهم وعده حل مشکلات مردم را داده و در این راه آستین همت بالا زده است شاهد نظارت دقیق متولیان بر بازار و مهار گرانیها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم از گرانی و افزایش قیمت‌ها زیر فشار هستند و کمرشان خرد شده است، گفت: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مطالبه‌ جدی مردم از مسوولان است.

امام جمعه سنندج حمایت ثروتمندان و خیرین از فقرا و نیازمندان را ضروری دانست و افزود: هر کسی در حد توان در راستای کمک به نیازمندان و محرومین جامعه تلاش و دولتمردان نیز با برنامه ریزی مناسب زمینه رفع مشکلات را فراهم سازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها