مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی خبر داد:

محدودیت تردد شناورهای مسافری در برخی از بنادر جنوبی کشور

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی گفت: به دلیل وضعیت آب و هوایی و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس، با هدف ایمنی مسافران محدودیت تردد در برخی بنادر جنوبی کشور اعمال شده است.
کد خبر: ۱۳۵۹۹۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، حسین عباس نژاد گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی و وزش باد شدید در برخی از شهرهای جنوبی کشور محدودیت‌ هایی را برای افزایش ایمنی مسافران از طریق شناورهای مسافری ایجاد کرده‌ایم. هم اکنون در بنادر غرب استان هرمزگان از جمله کیش و آفتاب به دلیل وضعیت آب و هوایی تردد نداریم و از فردا با مساعد شدن شرایط آب و هوایی ترددها برقرار می‌شوند.

به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی، در شرق استان هرمزگان از جمله بنادر حقانی و ذاکری تردد شناورها برقرار است اما محدودیت‌هایی در گردشگاه‌ها ایجاد شده و با بهبود وضعیت آب و هوایی فعالیت این اماکن از سر گرفته می شود. همچنین تردد از قشم به جریزه هرمز به صورت محدود انجام می‌شود اما تردد از جزیره قشم به لارک به دلیل وضعیت آب و هوایی ممکن نیست، اما تردد خودرویی شناورها از جمله بنادر پل و لافت انجام می‌شود.

دیروز سازمان هواشناسی هشدار نارنجی در رابطه با افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و تنگه هرمز صادر و اعلام کرده بود، در مناطق ساحلی جنوب کشور ارتفاع موج به ۱/۵ تا ۲ متر خواهد رسید و در مناطق فرا ساحلی هم به بیش از ۳ متر خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها