رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت:

دولت درباره مبارزه با فساد هر 6 ماه به مردم گزارش می‌دهد

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت گفت: قرار است گزارش پیشرفت مبارزه با فساد هر 6 ماه به مردم ارائه شود تا آنها شاهد روند مبارزه دولت با مفاسد باشند.
کد خبر: ۱۳۵۹۶۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا یزدی، رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت در گفتگو با فارس با اشاره به عملکرد این ستاد در دوره جدید، اظهار داشت: آنچه که امروز در دولت سیزدهم در ارتباط با مبارزه با مفاسد اتفاق می افتد دارای محورهای زیادی است.

وی ادامه داد: یکی از این محورها استفاده از ظرفیت مردم است که به تعبیری به آن سوت زنی گفته می شود ولی بنده اسم این اقدام را امر به معروف و نهی از منکر می‌گذارم. از این رو دولت قصد دارد کسانی که سوت زنی می کنند را مورد حمایت‌ها قرار دهد.

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه قصد دولت استفاده صحیح از ظرفیت گزارش‌های مردمی است، گفت: در قوای مقننه، مجریه و قضاییه به دنبال آن هستیم که هماهنگی های لازم برای اولویت بندی در برخورد با مفاسد صورت گیرد. اکنون این اولویت بندی ها صورت گرفته شده است و زمان بندی و گام گذاری انجام شده است.

یزدی تصریح کرد: قرار است گزارش پیشرفت مبارزه با فساد هر 6 ماه به مردم ارائه شود تا آنها شاهد روند مبارزه دولت با مفاسد باشند و طوری پیش رود تا پایان دولت سیزدهم بیان کنیم که در ۴ سال گذشته هشت مشکل اساسی در قوای مقننه، مجریه و قضاییه حل شده است.

وی ادامه داد: اکنون سران سه قوه به دنبال آن هستند که حتماً با فساد در داخل کشور مبارزه شود و اقدامات آن کشف و شناسایی و مبارزه با آن را در دستور کار قرار دهند.

یزدی با اشاره به دوره گذشته، تاکید کرد: در گذشته نیز اقداماتی انجام شده است است ولی از آن اقدامات آن طور برداشت می‌شود که در دوره‌های گذشته یعنی در بیست سالی که از عمر این ستاد می گذرد اولویت بندی های صورت نگرفته شده بود یا توجه به آن نشده بود.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت با بیان اینکه در این چهار ماه منافذ و گلوگاه‌ های فساد مشخص شده است، گفت: حتماً هر 6 ماه یعنی در شهریور ماه سال آینده گزارشی از پیشرفتی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا شهریور وجود داشته است به مردم گزارش را ارائه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها