بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان

آشنایی با بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان تاثیر زیادی در انتخاب و تهیه یک نرم افزار مناسب برای کسب‌وکارتان دارد. هرکدام از نرم افزارهای موجود در بازار ویژگی‌ها و کاربردهایی دارند که برای انواع سازمان‌ها به کار می‌روند.
کد خبر: ۱۳۵۸۲۷۴
 
بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان
 
 
باتوجه‌به اینکه امور مالی و حسابداری نقش بسیار مهمی در همه کسب‌وکارها دارد، انتخاب یک نرم افزار مناسب دغدغه بسیاری از مدیران است. به همین خاطر در این مقاله قرار است بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با ویژگی‌های یک نرم افزار خوب، شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم.
 


چرا کسب‌وکارها به نرم افزار حسابداری نیاز دارند؟

 

هدف از راه‌اندازی همه کسب‌وکارها به دست آوردن درآمد و رسیدن به سود است. به همین خاطر امور مالی اساسی‌ترین کاری است که به‌عنوان یک مدیر یا صاحب بیزنس باید انجام دهید. بنابراین فرقی نمی‌کند که تازه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اید یا سال‌ها از تاسیس آن می‌گذرد؛ در هر صورت برای ثبت اطلاعات و محاسبه سود و زیان به یک نرم افزار حسابداری نیاز دارید. از جمله دلایلی که ضرورت وجود بهترین نرم افزار حسابداری را به شما نشان می‌دهد، عبارت‌اند از:

·         ثبت دقیق اطلاعات مالی

·         ثبت اطلاعات جزئی مربوط به مشتریان مانند اطلاعات تماس، تاریخچه خرید و شرایط پرداخت

·         جلوگیری از گم شدن اطلاعات

·         مدیریت بهتر زمان و پول

·         جلوگیری از خطاهای محاسباتی و انسانی در انجام امور مالی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند اکسل یک ابزار جامع برای رسیدگی به امور مالی است. هرچند این ابزار برای مدیریت بعضی از محاسبات بسیار خوب عمل می‌کند، اما استفاده از آن برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای نسبتا بزرگ چندان مفید نیست. به همین خاطر استفاده از یک نرم افزار حسابداری جامع، متناسب با نیاز کسب‌وکار توصیه می‌شود.
 

بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان
ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری خوب چیست؟

 

بهترین نرم افزار حسابداری برنامه‌ای است که امکانات و قابلیت‌های متعددی به کاربر ارائه بدهد؛ اما این همه ماجرا نیست. یک نرم افزار مفید باید ویژگی‌هایی متناسب با کسب‌وکارتان داشته باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری خوب می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
 

امنیت؛ مهم‌ترین ویژگی نرم افزارهای حسابداری

 

اطلاعات مالی شرکت معمولا در دسته اطلاعات محرمانه قرار می‌گیرد. هیچ‌کس دوست ندارد امور مالی شرکتش در دسترس همه قرار بگیرد؛ زیرا در این صورت احتمال سوءاستفاده از داده‌های مالی سازمان افزایش پیدا می‌کند. به همین خاطر برخورداری از مجوزهای معتبر برای نرم افزارهای حسابداری یک التزام به حساب می‌آید. همچنین نرم افزار موردنظر شما باید مطابق با استانداردهای روز باشد و از پروتکل SSL برای امنیت شبکه پشتیبانی استفاده کند.
 


قیمت نرم افزار؛ نکته‌ای که نباید از آن غافل شوید

 

قیمت همیشه یکی از عوامل مهم هنگام خرید محصول یا دریافت خدمات است. برای خرید نرم افزار حسابداری به این نکته توجه کنید که آیا هزینه پرداختی شما متناسب با ارزش و خدماتی است که دریافت می‌کنید؟ با پاسخ دادن به این سوال می‌توانید تناسب بین قیمت نرم افزار حسابداری و ارزش دریافتی را متوجه شوید.
 


سرعت؛ فاکتوری مهم برای انتخاب نرم افزار

 

هدف استفاده از تکنولوژی انجام دقیق و سریع کارها است. بنابراین زمانی که یک نرم افزار سرعت بالایی داشته باشد، می‌توانیم آن را در دسته بهترین نرم افزارها قرار دهیم. یک برنامه حسابداری باید بتواند کارهای مالی را در حداقل زمان ممکن انجام داده و نتیجه را به ما ارائه دهد. سبک بودن و نیاز نداشتن به نصب نرم افزارهای جانبی از جمله مواردی است که تاثیر بسیاری در سرعت اجرای برنامه دارد.
 


رابط کاربری آسان؛ داشتن محیطی دلچسب و کاربرپسند

 

بسیاری از افرادی که با نرم افزارهای حسابداری کار می‌کنند، لزوما حسابدار یا مدیر مالی نیستند. به همین خاطر یک نرم افزار حسابداری باید به‌گونه‌ای طراحی شود که همه افراد، حتی کسانی که مدرک حسابداری ندارند، هم به‌راحتی بتوانند با آن کار کنند. همچنین کاربران استفاده از یک نرم افزار با محیطی زیبا و جذاب را دوست دارند؛ محیطی که بتوانند با سلیقه خود، سفارشی‌سازی کنند و به قسمت‌های مختلفش دسترسی داشته باشند.
 


انعطاف‌پذیری نرم افزار؛ برنامه را مطابق با نیازهای سازمان خود تغییر دهید

 

طبیعی است که همه سازمان‌ها نیازهای مشابهی ندارند. امور مالی مرتبط با یک کارخانه تولید سنگ با حسابداری یک آرایشگاه کاملا متفاوت است. به همین خاطر یک نرم افزار خوب برنامه‌ای است که کاربر بتواند از امکانات و قابلیت‌های مختلف آن به نفع کسب‌وکار خود استفاده کند.
 

بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان
چگونه بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کنیم؟

 

برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری پیش از هرچیز باید نیازهای سازمان خود را در نظر بگیرید. کوچک و بزرگ بودن سازمان، حوزه فعالیت، امکانات موردنیاز و بودجه شرکت از جمله عواملی هستند که در انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار تاثیر می‌گذارند. علاوه‌بر این، هنگام خرید نرم افزار باید به نکات زیر توجه کنید:

·         امکان وارد کردن اطلاعات کارمندان و مشتریان به‌صورت نامحدود

·         ارائه گزارش‌های مالیاتی و سایر گزارش‌های موردنیاز کسب‌وکارتان

·         ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی طولانی‌مدت

·         ایمن بودن اطلاعات کسب‌وکار و مشتریان

·         چگونگی پشتیبان‌گیری از اطلاعات

همیشه انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان کار درستی نیست. بلکه توصیه می‌کنیم برای تهیه یک نرم افزار متناسب با کسب‌وکار خود، از متخصص و کارشناسان باتجربه کمک بگیرید. کارشناسان فروش سپیدار سیستم همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشورت دادن برای انتخاب بهترین نرم افزار برای کسب‌وکارتان هستند.
 


سپیدار سیستم؛ بهترین نرم افزار حسابداری از دید مصرف کنندگان

 

شرکت سپیدار سیستم با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه ارائه خدمات و نرم افزارهای حسابداری، یکی از بهترین برنامه‌ها را در این حوزه به شما عزیزان ارائه می‌کند. نرم افزار سپیدار سیستم با سابقه درخشان خود و ارائه یک سیستم مالی یکپارچه، محبوبیت فراوانی را در میان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط پیدا کرده است. قابلیت یکپارچه‌سازی اطلاعات با نرم افزار CRM، سادگی در نصب و استفاده از آن و همچنین ارائه انواع امکانات و خدمات مالی از جمله ویژگی‌های جذاب نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم است.

سپیدار سیستم انواع نرم افزارهای حسابداری برای شرکت‌ها و فروشگاه را ارائه می‌دهد که باتوجه‌به نوع کسب‌وکار خود می‌توانید بهترین نوع را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع نرم افزارهای شرکتی، فروشگاهی و خدماتی به سایت سپیدار سیستم به آدرس sepidarsystem.com مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره و برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش سپیدار همین حالا با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۰۲۲۲۲ تماس بگیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها