ماساژ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین لذت‌ها دانست؛ امری که می‌تواند روز شما را بسازد یا حال بد ناشی از روز بدی که گذرانده‌اید را از بین ببرد.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۱۰
ماساژ قدمت زیادی دارد و در میان هر ملت یا قومی، دارای جزئیات متفاوتی است اما کلیت ماساژ در همه جا یکی است. تعریف ماساژ طبق گوگل، این است: "مالش و ورز دادن ماهیچه‌ها و مفاصل بدن با دست به ویژه برای تسکین تنش یا درد." گرچه گرفتن ماساژ از یک ماساژور حرفه‌ای با دستانی توانمند بسیار لذت بخش است اما با اختراع صندلی ماساژور، گرفتن ماساژ از دیگران دیگر تنها راه دست یافتن به این امر لذت بخش نیست. این صندلی‌ها طراحی شده‌اند تا گردن، ‌شانه‌ها، کمر، پا‌ها و دستان شما را ماساژ دهند. این نوع صندلی که برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ میلادی اختراع شد تحول بزرگی در این زمینه بود. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست به مراکز ماساژ مراجعه کنید و با خرید صندلی ماساژور می‌توانید در هر زمانی، در هر جایی و به هر مدتی که می‌خواهید از گرفتن ماساژی بی‌نظیر برخوردار شوید. اگر قصد خرید این صندلی جادویی را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مزایای و فواید استفاده از آن اطلاعات جالبی دریافت کنید.
 
فواید صندلی ماساژور

کاهش استرس

در زمانی که استرس به شما فشار می‌آورد شاید یک ماساژ خوب تنها چیزی باشد که به آن نیاز دارید. کاهش استرس یکی از بارزترین فواید صندلی ماساژور است که همه کسانی که تا به حال استفاده از آن را تجربه کرده‌اند به آن اعتراف کرده‌اند. علت این موضوع تأثیراتی است که صندلی ماساژور بر ساز و کار‌های بدن دارد. کاهش تپش و ضربان قلب یکی از دلایلی است که شما پس از چندین ثانیه دقیقه یا حتی ثانیه بر روی صندلی ماساژور، از بین رفتن استرس را حس می‌کنید. دومین دلیل این مسأله، کاهش سطح ترشح هورمون کورتیزول است. کورتیزول که با نام هورمون استرس نیز شناخته می‌شود به هنگام روبرو شدن افراد با موقعیت‌های استرس‌زا ترشح می‌شود تا بدن آن‌ها را برای مقابله با آن موقعیت آماده کند. به عنوان مثال این هورمون با افزایش قند خون، تپش قلب، افزایش تنفس و... بدن را در حالت آماده باش قرار می‌دهد. صندلی ماساژور سبب می‌شود که میزان کورتیزول در بدن به حد قابل توجهی کاهش یافته و در نتیجه، استرس‌های کاذب و بی‌معنی از شما دور شوند.

رفع خستگی و به وجود آمدن حالِ خوب

گفته شد که ماساژ گرفتن با یک صندلی ماساژور سبب کاهش هورمونی گا‌هاً غیرضروری به عنوان کورتیزول می‌شود. اما این تنها فایده این وسیله جادویی نیست؛ شما نه تنها با دقایقی نشستن بر روی صندلی ماساژور از استرس‌های روزانه خود ر‌ها می‌شوید بلکه به همراه رفع خستگی‌هایتان، یک حس لذت و سرخوشی نیز به شما دست می‌دهد که می‌تواند روز شما را بسازد. دلیل این مسأله، افزایش ترشح هورمون‌های شادی‌آوری نظیر سروتونین و دوپامین است. سطح این هورمون‌ها که وظیفه شاد ساختن شما را به عهده دارند با استفاده از صندلی ماساژور افزایش یافته، در نتیجه مود و حال شما به طور مثبتی به شدت تغییر می‌کنند.

افزایش خلاقیت، هوشیاری و کارایی مغز

یکی از چیز‌هایی که ممکن است در پیج‌های "آیا می‌دانید و دانستنی‌ها" خوانده باشید این است که شرکت‌های بزرگ و موفق در زمینه آی تی، برای گرفتن عملکرد ذهنی بهتر از کارمندان خود، چندین صندلی ماساژور در بخش‌های مختلف شرکت کار گذاشته‌اند تا افراد از این طریق در زمان‌هایی که مغز آن‌ها دیگر آن‌ها را چندان یاری نمی‌کند و یا‌ایده‌هایشان تمام شده، از آن استفاده کنند. طبق تحقیقات صورت گرفته این یک واقعیت است که استفاده از صندلی ماساژور سبب افزایش فعالیت مفید مغز افراد بزرگسال می‌شود. بنابراین اگر امکان آن وجود دارد شما می‌توانید برای محل کار خود یکی از این صندلی‌های فوق‌العاده تهیه کنید و زمانی که حس می‌کنید‌ ایده‌ها و نوآوری‌هایتان ته کشیده است خلاقیت و کارایی مغزتان را افزایش دهید.
 
فواید صندلی ماساژور

کاهش درد

در بدن ما گیرنده‌هایی وجود دارند که وظیفه انتقال اطلاعات به مغز را به دوش می‌کشند. یکی از این گیرنده‌ها، گیرنده درد است که در هر جایی از بدن وجود دارد. نکته جالبی که در مورد گیرنده درد وجود دارد این است که هیچگاه سازش پیدا نمی‌کند. یعنی هیچگاه از فرستادن اطلاعات مربوط به درد خسته نمی‌شود و اگر چاره‌ای برای عامل درد نیاندیشید، کمردرد، زانو درد، سردرد و هر درد این چنینی دیگری می‌تواند به درد مزمن تبدیل شده و به شدت شما را درگیر کند. اما قسمت جالب ماجرا این است که ماساژ می‌تواند از ارسال پیام‌های مربوط به درد از طریق این گیرنده‌ها ممانعت کند و در نتیجه، سبب کاهش درد شود. همچنین صندلی ماساژور با شل کردن عضلات مختلف بدن، تاندون‌ها و مفاصل نیز باعث از بین رفتن عوامل بسیاری از درد‌ها می‌شود که اهمیت ویژه ای در ماساژ درمانی ایفا می‌کند.

رابطه زناشویی بهتر

رابطه زناشویی یکی از عوامل بسیار مهم در افراد بالغ و بزرگسال است که می‌تواند بر جنبه‌های دیگر زندگی آن‌ها نیز تأثیر بگذارد. تحقیقات نشان داده افرادی که از زندگی زناشویی خود رضایت بیشتری دارند، انسان‌های شادتر و موفق‌تری هستند. بسیاری از اختلالات جنسی و بی‌میلی‌هایی که سبب کاهش کیفیت روابط زناشویی می‌شود ریشه در استرس‌هایی دارد که به طور روزانه و در طی هر روز، متحمل می‌شود. همانطور که خواندید یکی از فواید صندلی ماساژور کاهش استرس است که سبب افزایش کیفیت روابط زناشویی نیز می‌شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن

همان‌طور که می‌دانید گلبول‌های سفید از سربازان مهم سیستم ایمنی بدن به شمار می‌آیند. تحرک بیشتری که یک صندلی ماساژور به بدن شما اعمال می‌کند، عملکرد بهتر این گلبول‌ها را به دنبال دارد. همچنین هورمون کورتیزول که پیش‌تر با آن آشنا شدید سبب از بین رفتن و نابودی گلبول‌های سفید رنگ بدن می‌شود. صندلی ماساژور با اثر کاهنده‌ای که بر ترشح این هورمون دارد گلبول‌های سفید را در واقع نجات می‌دهد و در نتیجه این دو، سیستم ایمنی شما تقویت خواهد شد و از شر عوامل بیماری‌زای بسیاری در‌امان خواهید ماند.
 
فواید صندلی ماساژور

صندلی ماساژور را به خاطر تمامی فواید آن، از آی رست بخرید.

آی رست (iRest) یک فروشگاه معتبر جهت خرید صندلی ماساژور با بهترین کیفیت است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت صندلی ماساژور و یا خرید آن با مزیت‌هایی نظیر حمل و نصب رایگان، ۸ سال خدمات پس از فروش و دو سال گارانتی به سایت فروشگاه اینترنتی آی رست  با پشتیبانی ۲۴ ساعته به نشانی www.irest.co مراجعه نموده و برخورداری از ماساژ در هر زمان از روز را با فواید بی‌نظیر آن را برای خود ممکن سازید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها