رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

اجرای 43 برنامه نوروزی از سوی این سازمان / نصب 60 المان در سطح شهر یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت : نوروز امسال با میلاد امام زمان شروع و اختتام ان با آغاز ماه رمضان خواهد بود لذا امیدواریم نوروزی شاد داشته باشیم و تاکنون ۴۳ برنامه نوروزی از سوی این سازمان تدارک دیده شده است
کد خبر: ۱۳۵۶۹۶۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، حجت الاسلام مجتبی صداقت در نشست، خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: نوروز امسال با میلاد امام زمان شروع و اختتام ان با آغاز ماه رمضان خواهد بود لذا امیدواریم نوروزی شاد داشته باشیم.

وی با بیان این که تاکنون ۴۳ برنامه نوروزی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تدارک دیده شده است، از جمله آنها را جشن ویژه نیمه شعبان در بلوار حضرت ولیعصر(۵۲ متری) امامشهر، حمایت از جشن‌های مردمی سطح شهر، جشن تحویل سال در میدان امیرچقماق، برپایی نوروزگاه‌های شهرداری، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، ایستگاه‌های نقاشی، عکاسی و سلامت، اجرای نمایش های عروسکی در سطح شهر و طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، ذکر کرد.

صداقت با اشاره به ایجاد خانه سنتها در خانه تاریخی سیگاری‌ها، گفت:‌  برنامه ریزی برای ایجاد المان های متحرک شامل پیرمردهای یزدی که با دوچرخه در سطح شهر تردد و قصه‌ها و سنت های یزد را نقل می کنند، نیز در دستورکار است .

 ایجاد داوزده نوروزگاه در۵ محدوده شهر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ضمن ارائه توضیحاتی در مورد لزوم پیرایش و هرس درختان سطح شهر در پاسخ به گلایه برخی شهروندان، از برنامه ریزی برای ساماندهی سیمای بصری تابلوهای سطح شهر خبر داد.

محمد حسن منصوری زاده افزود: ۲۷ اسفندماه نیمه شعبان است لذا به نیت امام دوازدهم، داوزده نوروزگاه در ۵ محدوده شهر ایجاد خواهد شد و برنامه های متعددی برای هر یک از این نوروزگاه‌ها تدارک دیده ایم.

وی تصریح کرد: در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۶۰ المان در سطح شهر نصب می شود و در مناطق مختلف شهر طی این ایام، برنامه‌های شاد و متنوعی برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: از دو ماه قبل موضوع اسکان موقت مسافران نوروزی در سه منطقه سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته که شامل پارک کوهستان، پارک طبیعت و یکی از دو پارک هفتم تیر و پارک بزرگ شهر خواهند بود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها