باربیکیو یک وسیله و روش پخت خاص مواد خوراکی و غذایی است که انواع مختلفی داشته و می‌توان آن را در مکان‌های مختلفی ساخت یا قرار داد.
کد خبر: ۱۳۵۶۹۳۹
باربیکیو انواع مختلفی دارد و برخی از این دسته‌بندی‌ها در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به‌صورت پیش ساخته آماده و تولید می‌شوند و شما می‌توانید با خرید باربیکیو پیش ساخته و قرار دادن آن در ویلا، باغ، منزل و حیاط خود به‌راحتی از این وسیله کاربردی استفاده کنید. اما ساخت برخی دیگر از انواع باربیکیو را می‌توانید به متخصصان فعال در این حوزه بسپارید.

بیشتر افرادی که باغ یا ویلا دارند تهیه کباب‌پز مناسب جزو اولویت‌های آنان است که متناسب با فضای در دسترسشان و توجه به برخی نکات دیگر آن را خریداری می‌کنند.

شاید پخت غذا بر روی باربیکیو از نظر برخی افراد کاری بیهوده و خرجی اضافه باشد اما باید بدانید پخت غذا به وسیله باربیکیو یکی از راه‌های حفظ مواد مفید درون مواد خوراکی است که برای بدن مفید هستند. همچنین پخت گوشت با هر نوع باربیکیو از خشک بودن گوشت جلوگیری می‌کند و گوشت شما طعم بسیار خوشمزه داشته و حالت آبدار بودن خود را حفظ خواهد کرد. علاوه بر آن غذای شما طعم دودی خواهد گرفت که بسیاری از مردم طرفدار آن هستند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد باربیکیو انواع مختلفی دارد. این محصول بر اساس نوع سوختی که برای آن استفاده می‌شود و متریال به‌کار رفته در ساخت آن به انواع باربیکیو ذغالی، باربیکیو گازی، باربیکیو آپارتمانی، باربیکو آجری، سیمانی، باربیکوی گابیونی و باربیکیو برقی تقسیم‌بندی می‌شود. نوع دیگری از دسته‌بندی این محصول بر اساس نحوه قرارگیری آن است که شامل باربیکیو ایستاده و دیواری است. شما بر اساس مکان قرار گرفتن این دستگاه می‌توانید از هرکدام ایستاده یا دیواری استفاده کنید.
 
 
باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی همان‌طور که از نامش پیداست دارای سوخت ذغال است و منبع حرارت آن از ذغال‌های طبیعی و یا کربنی تامین می‌شود. این کالا طعم دودی به غذا داده و آن را بسیار لذیذ و خوشمزه خواهد کرد. علاوه بر آن به شرطی که کار با آن را بلد باشید خواهید توانست گوشت پخته و آبدار بسیار لذیذی را بپزید. چینش مرتب سیخ‌ها و پخت یکسان مواد خوراکی از مهمترین ویژگی‌های این نوع از باربیکیو است. همچنین تنظیم و کنترل دما و شعله ذغال نیز به مهارت نیاز دارد.

 
خرید و انتخاب باربیکیو مناسب برای انواع ویلاها

باربیکیو گازی

اگر باغ یا ویلای شما گازکشی شده است کار شما بسیار آسان خواهد شد. در این صورت است که می‌توانید از باربیکیو گازی استفاده کنید. گاز شهری و کپسول گاز گزینه‌های انتخابی شما می‌باشند. کباب‌پز گازی قابلیت تنظیم دما را دارد و شما با یک اهرم ساده می‌توانید حرارت را در اندازه دلخواه تنظیم کنید. نصب و استفاده آسان بزرگترین مزیت‌های استفاده از باربیکیو گازی است. اگر قصد تهیه باربیکیو گازی را دارید بهتر است نوع درب‌دار آن را خریداری کنید. زیرا این سبب پخش یکسان حرارت و پخته شدن کامل و یکسان مواد خوراکی و غذایی خواهد شد.
 
 
باربیکیو برقی

منبع حرارت باربیکیو برقی از طریق برق تامین می‌شود. این بدین معنی است که محل نصب کباب‌پز برقی شما باید به سیستم برق‌رسانی مجهز باشد. در صورتی‌که می‌خواهید کباب‌پز خود را در آپارتمان، تراس، بالکن یا هر محیط دیگری قرار دهید باربیکیو برقی مناسب‌ترین نوع برای شما خواهد بود. اگر تعداد مهمانان شما و حجم غذاهای کبابیتان زیاد است می‌توانید از کباب‌پزهای برقی ایستاده استفاده کنید این به پخت سریع حجم زیادی از غذا در کوتاهترین مدت زمان و با کمترین انرژی کمک زیادی خواهد کرد.
 
 
خرید و انتخاب باربیکیو مناسب برای انواع ویلاها

باربیکیو سیمانی

متریال اصلی باربیکیو سیمان از سیمان و بلوک‌های سیمانی است. این نوع از باربیکیو معمولا به‌صورت پیش ساخته موجود نیست و شما برای استفاده از آن باید از متخصصان کمک بگیرید و یا در صورتی که خودتان در این زمینه مهارت داشته باشید می‌توانید دست به کار شوید.

شما می‌توانید منبع حرارت باربیکیو سیمانی خود را از نوع برقی، گازی یا ذغالی تهیه کنید. اما رایج‌ترین آن ذغال است. ارتفاع و اندازه باربیکیو سیمانی به سلیقه و استفاده شما از این محصول بستگی دارد. همچنین شما می‌توانید پس از ساخت باربیکیو سیمانی ظاهر آن را طبق سلیقه خود بسازید. باربیکیو سیمانی را می‌توانید در دو نوع ایستاده و دیواری تهیه کنید. دقت داشته باشید که قبل از ساخت باربیکیو دیواری سیمانی در مورد محل ساخت آن دقت لازم را داشته باشید زیرا پس از ساخت؛ این کباب‌پز قابلیت حمل و جابجایی نخواهد داشت.

 
خرید و انتخاب باربیکیو مناسب برای انواع ویلاها
 

باربیکیو آپارتمانی

ساخت خانه‌های آپارتمانی و مجتمع‌های مسکونی امکان استفاده از ذغال برای پخت غذا را از افراد مسکون در این خانه‌ها سلب کرده است. اما تولید باربیکیوهای آپارتمانی این نوید را به افراد ساکن در منازل آپارتمانی داده است که بتوانند با استفاده از آن غذاهای خوشمزه‌ با طعم دودی را برای خود و خانواده و دوستانشان تهیه کنند. میزان استفاده و در دسترس بودن منبع سوخت نوع باربیکیو خریداری شده را مشخص خواهد کرد.
 
 
کباب‌پز ایستاده

کباب‌پز ایستاده نوعی از کباب‌پز است که شما می‌توانید آن را در هر نقطه و محلی از ویلای خود قرار دهید. از کباب‌پزهای ایستاده می‌توان به راحتی استفاده کرد. این نوع از باربیکیو در انواع گازی، برقی و ذغالی قابل سفارش هستند. کباب‌پز گازی ایستاده و برقی کاربرد بسیار آسان‌تری نسبت به نوع ذغالی آن دارند. زیرا زود روشن می‌شوند، حرارت آن قابل تنظیم است و به‌راحتی می‌توان آن را تمیز کرد. باربیکیو گازی ایستاده را بهتر است در مکانی قرار دهید که دسترسی به گاز شهری یا کپسول گاز امکان‌پذیر و آسان است. شما می‌توانید کباب‌پز ایستاده خود را با استفاده از سیمان، آجر یا هر متریال دیگری تهیه نمایید.
 

خرید و انتخاب باربیکیو مناسب برای انواع ویلاها
 
نکات مهم در هنگام خرید باربیکیو مناسب برای انواع ویلاها

اولین نکته نوع سوخت در دسترس برای روشن کردن باربیکیو است. این بسیار مهم است که بخواهید غذای خود را با استفاده از کدام منبع سوختی بپزید.

ویلای شما در کدام منطقه از ایران و با چه شرایط آب و هوایی قرار دارد؟ توجه به این امر بسیار مهم است. زیرا اگر ویلای شما در مناطق شمالی و پربارش کشور قرار دارد بهتر است در حیاط ویلای خود یک آلاچیق زیبا با اندازه متناسب با حیاط ویلای خود تهیه کنید. این به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید حتی در زمان بارش‌های طولانی مدت نیز از باربیکیو خود استفاده کنید. ساخت یک اتاق مجزا و قرار دادن باربیکیو در آن نیز ایده خوبی است.

اما قرار دادن باربیکیو در محیط و فضای داخلی ویلا در مناطق گرم و جنوبی کشور ایده خوبی نخواهد بود زیرا حرارت ناشی از سوخت مواد سوختنی و گرمای محیط تحمل گرما را برای شما سخت و غیرممکن خواهد کرد.
در هنگام خرید باربیکیو به اندازه آن و نحوه تمیز کردن آن توجه داشته باشید و هر سوالی دارید از فروشنده بپرسید.
 
 
خرید باربیکیو مناسب برای ویلا

خرید باربیکیو با متریال خوب و باکیفیت از مهمترین نکات در ساخت و تهیه این محصول است. فروشگاه آذرافروز برترین مرکز خرید باربیکیو در تهران است که شما می‌توانید برای خرید بهترین انواع باربیکیو به‌صورت حضوری به آدرس تهران ری بخش خاوران، دهستان خاوران غربی، آبادی مجتمع صنفی خدماتی ثامن الحجج، محله مجتمع صنفی خدماتی ثامن، خیابان صنعت شرقی، خیابان صنعت دوم شرقی، پلاک 22، طبقه همکف مراجعه کنید یا خرید خود را با مراجعه به سایت bbqlux.com انجام دهید. همچنین جهت اطلاع از قیمت باربیکیو سیمانی و سایر انواع آن با شماره 09021760024 تماس حاصل نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید آسان باربیکیو به سایت https://bbqlux.com مراجعه نمایید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها