همه ما رویای داشتن یک ویلا، خانه یا کلبه چوبی را از بچگی همراه خود داشته‌ایم. برای فرار از شلوغی های شهر، دغدغه های کار و مشغله‌های بی پایان زندگی، فضایی دلچسب‌تر و آرامش بخش‌تر از یک خانه چوبی می‌شناسید؟
کد خبر: ۱۳۶۲۷۶۶
 
ساخت ویلای چوبی رویایی خود را به چوبین ویلا بسپارید
 
 
چوبین ویلا با سال ها سابقه در امر ساخت خانه، ویلا و کلبه چوبی توانسته با بیش از ده‌ها نمونه کار موفق و مشتریان رضایتمند، افتخار خدمت رسانی به عاشقان ویلا چوبی را داشته باشد. برای مشاهده نمونه کارهای مختلف از اطراف تهران گرفته تا شمال کشور و دیگر نقاط ایران عزیزمان به آدرس choobinvilla.ir مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

با مراجعه به وبسایت مجموعه میتوانید از بخش های مختلف چون "گالری تصاویر"، "لیست قیمت‌ها" و مراحل ساخت دیدن کنید.
 


مراحل ساخت ویلا چوبی


مرحله اول انتخاب پلان مناسب، قطر دیواره ها، متراژ بنا و نحوه طراحی ویلا خواهد بود، مهندسین چوبین ویلا بهترین پیشنهاد ممکن را درباره قطر دیواره‌ها و سایر نیازهای بنای شما با توجه به مکان و دمای نصب ارائه می‌دهند.

انتخاب نوع چوب در مرحله دوم بسیار اهمیت دارد، چوبهای استفاده شده در ساخت ویلا چوبی توسط چوبین ویلا معمولا همگی وارداتی روسی می‌باشند و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند. بنای ساخته شده با این چوبها در برابر زلزله، آتش سوزی و هم‌چنین اتلاف انرژی بسیار مقاوم هستند.

در مرحله سوم پنجره‌های خانه چوبی رویایی شما باید انتخاب پروفیل شود و بهترین انتخاب همان دوجداره یا upvc است.
 
 
ساخت ویلای چوبی رویایی خود را به چوبین ویلا بسپارید
 

مرحله بعدی یا چهارم، کف‌سازی بنا است. کف بنا معمولا از جنس سرامیک طرح چوب یا لمینیت استفاده می شود که جلوه و زیبایی خاصی به ویلای چوبی شما می‌بخشد.

دیواره های خانه جدید چوبی شما باید به دقت نقاشی شوند و مرحله بعدی کار دقیقا به همین بخش اختصاص پیدا می‌کند، رنگ مورد استفاده توسط هنرمندان چوبین ویلا از بهترین متریال های اروپایی تهیه می شود و ماندگاری و دوام فوق‌العاده ای دارد. هم‌چنین دیگر مزایای نقاشی چوب حفظ آن از آفت ها، آفتاب، رطوبت و حشرات است، به علاوه مقاومت خوبی در برابر آتش سوزی نیز پیدا می کند.

نصب تاسیسات مانند گرمایش و سرمایش بنا نیز در مرحله بعدی انجام می شود.

مراحل آخر نیز شامل احداث آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و فندانسیون بنا می شود که پس از تکمیل آن ها شروع نصب بنا در محل مورد نظر آغاز می گردد.
 


زمان نصب ویلای چوبی


زمان مورد نیاز برای نصب ویلای چوبی رویایی شما بین نهایتا یک ماه خواهد بود. مدت زمان سفارش، ساخت و حمل تا محل پروزه در شرایط عادی نیز تا یک ماه زمان نیاز دارد.
 

ساخت ویلای چوبی رویایی خود را به چوبین ویلا بسپارید


گارانتی چوبی ویلا


ویلای چوبی شما باید ضمانت و گارانتی داشته باشد، موردی که چوبین ویلا آن را فراموش نکرده است، اگر تمام مراحل را به ما بسپارید، تا یک سال در برابر انواع بلایای طبیعی، مانند آتش سوزی، سیل، صاعقه، زلزله، طوفان و گردباد بیمه میگردید و تا پانزده سال در برابر عوامل فنی گارانتی می شود.


مزایای خانه چوبی


مسلما آرامش حضور در چنین خانه های زیبایی اولین مزایای آن محسوب می شود و هرگز از اقامت در ویلای چوبی رویایی خود خسته نخواهید شد. اما از مزایای مهم دیگر ویلای چوبی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        سرعت در ساخت و بازگشت سریع سرمایه

·        عایق بندی و کاهش چشمگیر مصرف انرژی

·        عمر طولانی سازه خانه چوبی

·        عمر طولانی سازه خانه چوبی

·        استفاده از نیروی کار حرفه ای

·        صنعتی سازی و افزایش کنترل در کارخانه

·        کاهش پرت مصالح ساختمانی

·        استفاده از نیروی کار حرفه ای

·        زیبایی و سازگاری با شرایط مختلف آب و هوا

·        کاهش اثرات منفی الکترومغناطیس بر انسان

·        کاهش آلودگی محیط زیست

·        کاهش پرت مصالح ساختمانی

مشاوره رایگان

اگر شما هم رویای داشتن یک ویلا، کلبه یا خونه چوبی زیبا را در سر می پرورانید، همین امروز با شماره 09123102247 تماس بگیرید و یا به وبسایت چوبین ویلا سربزنید و از مشاوره رایگان طراحی، ساخت و اجرای ویلای چوبی خود بهره‌مند شوید. نگران هزینه های ساخت نیز نباشید، چوبین ویلا پایین ترین قیمت را با بهترین کیفیت تضمین می کند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها