چمن مصنوعی یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در زمان

در دنیای امروز به دلیل مشغله های فراوان و روزمرگی هایی که همه ما به طوری با آن دست و پنجه نرم می کنیم، اکثراً زمان اضافه ای برای نگهداری از باغچه و یا محوطه های سبز دیگر نداریم.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۳۱
اما، با این وجود، وجود فضاهای سبز و دلنشین، خصوصاً در شهرهای صنعتی مثل تهران، امری واجب است و لازم است برای رفع این مشکل چاره ای بیاندیشیم. ایجاد یک محیط سبز و زیبا حتی در خانه، چه در پشت بام و چه در حیاط نیز می تواند برای افزایش روحیه بسیار موثر باشد.
 
چمن مصنوعی یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در زمان

خبر خوب این است که در دنیای امروز برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. خرید چمن مصنوعی، یکی از راه حل هایی است که برای رفع مشکلات ناشی از نگهداری و آبیاری چمن طبیعی، به وجود آمده است. چند دلیل عمده وجود دارد که استفاده از چمن مصنوعی را اگرچه همه موافق نیستند، اما چند دلیل قانع کننده وجود دارد که چرا باید در باغ خود چمن مصنوعی داشته باشید.

این ابزار، مزیت های عمده ای نسبت به چمن های طبیعی دارد که می توان به نگهداری و مراقبت کمتر، عدم نیاز به آبیاری، ماندگاری طولانی مدت، سرسبزی ماندگار اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر متر مربع چمن طبیعی در طول سال به 8500 لیتر آب نیاز دارد که این حجم به طور سالانه منجر به مصرف مقدار هنگفتی آب خواهد شد.
علاوه بر این، جدیدترین نسل چمن مصنوعی اغلب به طرز شگفت انگیزی طبیعی و زیبا به نظر می رسند. در زیر، ما پنج مزیت عمده چمن مصنوعی که آن را گزینه بهتری نسبت به چمن طبیعی می کند برایتان لیست کرده ایم.

عدم نیاز به نگهداری
 
چمن مصنوعی یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در زمان

استفاده از چمن مصنوعی، مانند داشتن یک فرش سبز در فضای باز است. این فرش سبز نیازی به نگهداری نداشته و در تمام طول سال می توانید اطمینان حاصل کنید که چمن شما زیبا به نظر می رسد. این ابزار به کوددهی، استفاده از ماشین چمن زنی، نیروی انسانی و تمامی مواردی که برای سالم نگاه داشتن چمن طبیعی نیاز هست، وابسته نیست و برای زیبا و سرسبز ماندن آن تنها کافیست آن را جارو زده و با استفاده از یک برس، الیاف آن را شانه بزنید.

دوام و ماندگاری بالا در هر شرایط آب و هوایی

چمن مصنوعی دارای دوام و ماندگاری و طول عمر طولانی است و به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه تر برای چمن طبیعی عمل می کند.  

زیبایی و دوام چمن مصنوعی در هر شرایط آب و هوایی دلیل دیگری برای محبوبیت آن در بین مشتریان است. چمن‌های مصنوعی در مقابل اشعه فرابنفش خورشید مقاوم بوده و کمترین رنگ پریدگی و تخریب در مقابل اشعه خورشید نخواهند داشت.

عدم نیاز به آبیاری

حتماً می دانید که در چند سال اخیر، بحران کم آبی گریبان گیر تمامی مناطق کشور عزیزمان شده است. همان طور که پیش تر توضیح داده شد، هر متر مربع از چمن طبیعی، برای سرسبز ماندن در طول سال به مقادیر بسیاری آب نیاز دارد. استفاده از چمن مصنوعی به عنوان جایگزین چمن طبیعی، می تواند در صرفه جویی و ذخایر منابع آبی بسیار تاثیر گذار باشد. استفاده از چمن مصنوعی، به خصوص در شهرهای خشک و نیمه خشک کشور، بسیار کارامد است.

قیمت مقرون به صرفه

قیمت چمن مصنوعی در مقایسه با هزینه های مربوط به کاشت و نگهداری چمن طبیعی، به طور محسوسی مقرون به صرفه است. شما تنها برای یک بار چمن مصنوعی را خریداری کرده و برای سالها از هزینه های مربوط به آبیاری، نگهداری، نیروی انسانی و ... بی نیاز خواهید بود. به همین دلیل است که چمن مصنوعی برای استفاده دکوراسیون رستوران ها، هتل ها، کافه و حتی زمین فوتبال، انتخاب هوشمندانه ای می باشد.

ضد آلرژی و حساسیت
 
 
چمن مصنوعی یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در زمان

ترکیبات مورد استفاده در تولید چمن مصنوعی، به نحوی است که تحت هیچ عنوان باعث آلرژی و یا حساسیت پوستی نخواهد شد. شما می توانید با انتخاب چمن مصنوعی، به راحتی و به دور از نگرانی، کودکان خود را آزاد بگذارید. این شاید یکی از مهمترین چیزهایی باشد که مشتریان و صاحبان خانه می خواهند. علاوه بر این، شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی نواری، از طرح چمن مصنوعی بین سنگی نیز استفاده کنید.

چمن مصنوعی، دوستدار حیوانات

چمن مصنوعی دوستدار حیوانات خانگی است و به هیچ وجه برای سلامتی آنها مضر نیست. حیوانات خانگی به چنگ زدن و بازی کردن روی چمن مصنوعی علاقمندند، با این وجود شاید این نگرانی به وجود آید که چمن مصنوعی دچار آسیب شود. خبر خوب این است که الیاف به کار رفته در چمن مصنوعی آنچنان قوی هستند که در مقابل چنگ زدن حیوانات، هیچگونه آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.

نظافت آسان چمن مصنوعی

یکی از مواردی که باعث می شود تا  صاحبان باغ و ویلا، چمن مصنوعی را به عنوان جایگزین چمن طبیعی انتخاب کنند، نظافت آسان چمن مصنوعی است. برای نظافت چمن مصنوعی، کافیست ابتدا زباله های درشت در را با استفاده از چنگک های پلاستیکی از سطح چمن برداشته و سپس زباله های ریزتر با استفاده از جارو از مابین الیاف چمن مصنوعی تمیز کنید. چمن مصنوعی دارای سیستم زهکشی مناسب است، به این معنی که با وجود سوراخ هایی که در  قسمت زیرین چمن مصنوعی وجود دارد، آب به سرعت از پشت چمن خارج می شود. به همین دلیل است که شستشوی چمن مصنوعی بسیار آسان است و با استفاده از یک شلنگ آب فشار قوی و شوینده های ملایم مثل شامپوی فرش، به راحتی می توان آن را شستشو داد.

قیمت و خرید چمن مصنوعی 
 
چمن مصنوعی یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در زمان

شرکت خانه چمن یکی از شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی است که تولیدات خود را در انواع مختلف فنس چمنی، چمن مصنوعی نواری، چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی به بازار عرضه نموده است. شما می توانید برای بررسی این محصولات و یا ثبت سفارش به وبسایت خانه چمن به نشانی اینترنتی https://khanechaman.com/ مراجعه فرمائید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها