جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از راه اندازی قرارگاه مقابله با موبایل قاپی خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس از ابتدای بهمن ماه تاکنون ۱۱۲۲ سارق موبایل قاپ شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۵۶۷۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی پایتخت در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه برخورد و مقابله با جرائم مختلف در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، اظهار داشت: پلیس تهران با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله رعد، کاشف، اقتدار وظفر همه تلاش خود را بکار گرفته تا قدرت عمل مجرمان و خلافکاران را به حداقل ممکن برساند.

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در چند سال اخیر طرح رعد و کاشف در حوزه مقابله با سارقان و مجرمان به مرحله اجرا در آمده است که در این زمینه توفیقات خوبی از جمله کاهش جرائم مختلف را به همراه داشته است.

وی افزود: همه این طرح‌ها و تلاش‌ها به منظور ارتقا سطح امنیت و احساس امنیت شهروندان و مقابله جدی و همه جانبه با مجرمان است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با گوشی قاپ‌ها و کیف قاپ‌ها، عنوان داشت: در ماه‌های اخیر قرارگاه مقابله با گوشی قاپ‌ها با استفاده از توانمندی‌های پلیس‌های پیشگیری، آگاهی و... در سطح تهران بزرگ به مرحله اجرا در آمده است که با اجرای این طرح حدود ۷ درصد شاهد کاهش وقوع موبایل قاپی در سطح پایتخت هستیم.

سردار هداوند با اشاره به اینکه این قرارگاه برای مقابله جدی و مقتدرانه و هدفمند با موضوع موبایل قاپی از ابتدای بهمن ماه سال جاری راه اندازی شد، اعلام کرد: در طول راه اندازی این قرارگاه یک هزار و ۱۲۲ سارق موبایل قاپ دستگیر و از زمان راه انداری این قرارگاه ۶۸ درصد قاپ زنی‌ها کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها