فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق زورگیر با کشف ۶۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۰۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفتگو با فارس از دستگیری 2 سارق زورگیر با کشف 60 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری در نقاط مختلف شهرستان ری، توسط 2 موتورسوار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 131 شهر ری قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که متهمان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت هوندا پس از زاغ زنی و سوژه یابی، با تهدید سلاح سرد، تلفن همراه مالباختگان را که اغلب مردان جوان بودند سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اقدامات اطلاعاتی پلیسی از سوی ماموران، اظهار داشت: در ادامه پس از دریافت مشخصات ظاهری متهمان گشت زنی های هدفمند در نقاط مختلف شهر ری آغاز شد تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری شهر ری موفق به شناسایی موتورسواران شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به توقیف موتورسیکلت متهمان، گفت: هر 2 متهم در تحقیقات تکمیلی به 60 فقره سرقت با همکاری یکدیگر در سطح شهرستان ری، غرب و مرکز تهران اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه با دستگیری متهمان، شناسایی و تلاش در جهت شناسایی مالخران اموال سرقتی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها