رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند چهار نفره موبایل‌ قاپی در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۵۳۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند 4 نفره موبایل قاپان جنوب تهران خبر داد که از راننده و سرنشینان خودروها سرقت می کردند.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر در تشریح جزئیات خبر فوق بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در جنوب تهران و شکایت های مالباختگان به پلیس، پرونده ای برای این منظور تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند که سارقان 4 نفر هستند که صورت های خود را پوشانده و با 2 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با پرسه زنی در خیابان ها، موبایل راننده و سرنشینان خودروها را که در حال استفاده از آن بودند، از دستشان قاپ زده و به سرعت متواری می شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان پس از جستجو هویت و مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر و 2 دستگاه موتورسیکلتی که متهمان با آن سرقت ها را انجام می دادند کشف کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 3 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد ادامه داد: در این رابطه 2 مالخر شناسایی و یکی از مالخران در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ موسوی فر با اشاره به اینکه دستگیری مالخر متواری که به خارج از کشور گریخته است در دستور کار قرار دارد افزود: مهتمان به 90 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر معترف و تاکنون 80 تن از مالباختگان شناسایی شده اند.

لازم به ذکر است تحقیقات تکمیلی پلیس کماکان ادامه دارد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها