تاثیر تعداد فالوورهای اینستاگرام در فروش

حتماً شما هم کسب‌وکارهای اینستاگرامی را دیده‌اید که در این سال‌ها به شدت گسترش پیدا کرده و موفقیت‌های زیادی نیز داشته‌اند.
کد خبر: ۱۳۵۶۶۳۳
 
تاثیر تعداد فالوورهای اینستاگرام در فروش
 
به همین دلیل، سایر افراد نیز به این کسب‌وکارها علاقه‌مند شده و به دنبال راه‌اندازی یک پیج کاری در اینستاگرام هستند تا بتوانند محصولات و کالاهای خود را از این طریق به فروش برسانند. اما موفقیت در این راه چندان هم آسان نیست و باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید.

از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در میزان فروش شما تاثیر دارد، تعداد فالوورهای اینستاگرام است. این قضیه تا جایی اهمیت پیدا کرده است که بسیاری از افراد به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند. حال شاید از خود بپرسید که تعداد فالوورها چه تاثیری می‌تواند روی کسب و کار و میزان سوددهی شما داشته باشید؟ ما در این مقاله قرار است به این سوال پاسخ دهیم؛ پس بهتر است همچنان همراه ما باشید.

همان‌طور که گفتیم، افزایش تعداد فالوورها به صورت کلی منجر به افزایش میزان فروش و کسب سودهای بیشتر می‌شود. برخی از دلایل این قضیه در ادامه آورده شده است:

1- فالوور بیشتر، اعتبار بیشتر!

دو پیج اینستاگرامی را در نظر بگیرید که اولی دارای 1000 فالوور است و دومی بیشتر 10 هزار فالوور دارد. حال ترجیح می‌دهید که از کدام پیج خرید کنید؟! آیا یک کسب و کار اینستاگرامی با فالوورهای کم می‌تواند مطمئن باشد و نظر شما را جلب کند؟ قطعاً خیر! به همین دلیل، همواره تعداد فالوورها نشان‌دهنده‌ی اعتبار پیج است و باید با کمک روش‌های مختلف و یا حتی خرید فالوور اینستاگرام به دنبال افزایش اعتبار پیج باشیم.

علاوه بر آن، هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد، نشان دهنده‌ی محبوبیت آن کسب و کار و بالا بودن کیفیت محصولات و خدمات است. بنابراین، می‌توان خرید خود را با خیال راحت‌تری انجام داد و از نظرات سایر کاربران نیز استفاده کرد.

2- تعداد فالوورها و تبلیغات فردی

تجربه ثابت کرده است که انتشار پست‌های مفید و جذاب باعث افزایش تعداد فالوورها می‌شود. این فالوورها نیز پست‌های محبوب خود را به سایر دوستان خود معرفی کرده و به صورت تصاعدی منجر افزایش فالوورها می‌شوند. خرید فالوور اینستاگرام نیز دقیقاً همین کاربرد را دارد زیرا بعد از خرید، مخاطبان پیج بیشتر خواهد شد.

به عبارت دیگر، افزایش فالوور در کسب و کارهای اینستاگرام، نوعی تبلیغات فردی را به دنبال دارد. در این نوع از تبلیغات، اشخاص به صورت فردی اقدام به معرفی کسب و کار شما کرده و پست‌های پیج را با سایر مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. در نتیجه، تعداد فالوورها روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
 
تاثیر تعداد فالوورهای اینستاگرام در فروش
 

3- بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

یکی دیگر از دلایل اهمیت تعداد فالوور در میزان فروش، الگوریتم‌های اینستاگرام است. در حقیقت، زمانی که تعداد زیادی از کاربران صفحه شما را فالوو کنند، اینستاگرام نیز به این موضوع واکنش نشان داده و برای بهتر دیده شدن پیج، تلاش می‌کند. به عنوان مثال، وارد شدن پست‌ها در اکسپلور اینستاگرام نیز به همین شکل است و پست‌هایی در اکسپلور نمایش داده می‌شود که از نظر اینستاگرام دارای مخاطبان فراوانی هستند.
حال که با اهمیت تعداد فالوورها آشنا شدیم، بهتر است کمی در مورد روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کنیم؛ پس ادامه مقاله را از دست ندهید...

چگونه فالوورهای خود را افزایش دهیم؟

روش‌های فراوانی برای بالا بردن تعداد فالوورهای اینستاگرام وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

·         تولید محتوای جذاب و مفید

·         ارتباط دوستانه با کاربران

·         رعایت اصول هشتگ‌گذاری

·         استفاده از تبلیغات اینستاگرام

بسیاری از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ معتقدند که استفاده از تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بازدهی فروش را چندین برابر کند. همچنین، تولید محتواهای سرگرم‌کننده و تعامل دوستانه با کاربران نیز باعث افزایش تعداد فالوورها خواهد شد. با این حال، گاهی اوقات زمان کافی برای انجام روش‌های گفته شده وجود ندارد و می‌خواهیم فالوورها را به سرعت افزایش دهیم. به نظر شما چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

 در چنین شرایطی، خرید فالوور اینستاگرام بهترین گزینه برای شما خواهد بود! البته برای انجام این کار باید نکات بسیاری را رعایت کنید زیرا ممکن است گرفتار ریزش فالوور شده و بازدهی خود را از دست بدهید. به همین دلیل، همواره پیشنهاد شده است که برای خرید فالوور اینستاگرام به دنبال سایت‌های معتبر و باتجربه باشید. در بخش بعدی با یکی از همین سایت‌ها آشنا خواهیم شد.
 
 
تاثیر تعداد فالوورهای اینستاگرام در فروش
 

خرید فالوور اینستاگرام از ایران فالوور با قیمت مناسب!

ایران فالوور یک مرجع برای خدمات اینستاگرام بوده که سابقه‌ی زیادی در این زمینه دارد و جزء اولین سایت‌های خرید فالوور اینستاگرام است. شاید برایتان جالب باشد که تاکنون بیش از 700 هزار خرید موفق در ایران فالوور انجام شده است و کسب و کارهای زیادی با کمک خدمات این سایت مشهور شده و گسترش پیدا کرده‌اند.

طراحی سایت ایران فالوور آنقدر جذاب و ساده انجام شده است که هر کسی با هر دانشی می‌تواند از آن استفاده کرده و خرید فالوور اینستاگرام را به راحتی هر چه تمام‌تر انجام دهد. علاوه بر آن، پشتیبانی همیشگی و قیمت مناسب نیز سبب شده است که ایران فالوور به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گسترش کسب و کارهای اینستاگرامی تبدیل شود.

شما نیز می‌توانید برای خرید فالوور اینستاگرام و سایر خدمات مانند خرید لایک، خرید کامنت و خرید بازدید ویدئو وارد سایت ایران فالوور شده و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها