با گسترش استفاده از تلفن¬های هوشمند، اینستاگرام بیش از پیش مورد استقبال کاربران قرار گرفت؛ به‌گونه¬ای که کسب¬وکارهای مختلف برای تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات¬شان به این پلتفرم هجوم آوردند.
کد خبر: ۱۳۱۹۶۰۴
 
خرید فالوور اینستاگرام چطور به رشد استارت‌آپ من کمک می‌کند؟
 
 
این بستر با قابلیت­هایی که ارائه کرد، توانست نقش مهمی را در پیشرفت برندهای معروف و حتی کسب­وکارهای نوپا و استارت­آپ­ها داشته باشد. درواقع اینستاگرام بخشی از استراتژی­های کاربردی در صنعت تبلیغات و بازاریابی شد، اما سوال اینجاست که چطور می‌توانیم در این شبکۀ اجتماعی پرمخاطب موفق عمل کنیم و فالوورهای زیادی را برای کسب‌وکارمان جذب کنیم؟

راه­های مختلفی برای افزایش فالوورهای یک حساب کاربری وجود دارد که یکی از آنها، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.

خرید فالوور واقعی چه تأثیری روی یک کسب­ و کار نوپا دارد؟

فرض کنیم دو پیج با تعداد فالووهای 100 و 100هزار عددی پیش روی شما باشد، کدام را انتخاب می­کنید؟

همۀ ما به‌عنوان یکی از کاربران اینستاگرام وقتی برای اولین‌بار با یک پیج آشنا می­شویم، ابتدا به تعداد فالوورهای آن نگاه می­کنیم! درواقع یکی از دلایل مهمی که ما را به دنبال کردن یا خرید از یک پیج ترغیب می­کند، تعداد فالوورهای آن است.
چراکه ناخودآگاه بر این باور هستیم که هرچه عدد فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، اعتبارش هم بیشتر است!

بنابراین تمام مشاغل فعال در این پلتفرم به‌خصوص کسب­وکارهای نوپا و استارت­آپ­ها باید به فکر خرید فالوور اینستاگرام باشند؛ چون این مسأله می‌تواند تأثیر زیادی روی بازدهی پیج و سود به دست امده از آن داشته باشد.

مسئله دیگری که مطرح می­شود، این است که خرید فالوور واقعی روی نتیجۀ تبلیغات کسب‌وکار شما هم تأثیر مثبت خواهد گذاشت. به عبارت دیگر، شما به‌عنوان یک استارت­آپ نیاز دارید که برای بیشتر دیده شدن با دیگر برندها و یا اینفلوئنسرهای مختلف همکاری کنید.

وقتی یکی از مخاطبان آنها از راه تبلیغات وارد پیج‌تان می­‌شود، با دیدن تعداد فالوورهای بالای کسب‌وکارتان، دیدگاه بهتری نسبت به شما پیدا می­کند و با رغبت بیشتری دکمۀ فالو را کلیک می‌کند. درحالی که اگر تعداد فالوور اینستاگرام شما کم باشد، تاثیر لازم را نخواهید گذاشت و احتمالاً نمی‌توانید آنها را به فالو کردن پیج کسب‌وکارتان ترغیب کنید. به این ترتیب هزینه‌ای که برای تبلیغات صرف کردید به هدر می‌رود. پس، خرید فالوور اینستاگرام تأثیر زیادی بر رونق استارت­آپ شما دارد.
 
 
 
خرید فالوور اینستاگرام چطور به رشد استارت‌آپ من کمک می‌کند؟
 

خرید فالوور واقعی و ارزان برای اینستاگرام

همانطور که گفتیم با گسترش استفاده از اینستاگرام کسب­وکارهای مختلفی برای تبلیغات به این پلتفرم روی آوردند، به همین دلیل کسب­وکارهای نوپا و استارت­آپ­ها اگر بخواهند فقط با همان روش­های قدیمی اقدام به جذب فالوور کنند، مطمئناً با چالش­های بسیاری روبه ­رو می­شوند.

البته کسانی که کمی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تخصص دارند، کارشان برای جذب فالوور راحت‌تر است، اما ازآنجایی که همۀ افراد چنین تخصصی ندارند، این مسیر کمی زمان­بر به نظر می‌رسد. بنابراین خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند کمک بزرکی برای شما باشد، آن‌هم از فروشگاهی مثل irfollower.com با پشتیبانی 24ساعته و سابقۀ خوبی که در فروش فالوور واقعی دارد.
 
 
خرید فالوور اینستاگرام چطور به رشد استارت‌آپ من کمک می‌کند؟
 

فروشگاه irfollower.com مرجعی برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام

با توجه به آنچه تا اینجا گفته شد، پیشنهاد می‌شود اگر به‌دنبال خرید فالوور ارزان برای پیج‌تان هستید از سایت‌های معتبری خرید کنید؛ زیرا سرنوشت کسب‌وکارتان در اینستاگرام عملاً به این موضوع وابسته است.

متأسفانه سایت‌های ارائه‌دهندۀ فالوور فیک این روزها زیاد شده‌اند؛ توجه داشته باشید که در صورت خرید فالوور فیک اینستاگرام، بعد از مدتی پیج‌تان با ریزش کاربر روبه­رو می­شود. این درحالی است که وقتی فالوور واقعی بخرید، این احتمال وجود دارد که در مدت زمان کمی تعداد لایک و کامنت‌هایتان هم افزایش پیدا کند و به این ترتیب مشتری‌هایتان راحت­تر برای خرید پا پیش بگذارند.

خرید فالوور واقعی بازدید پیج شما را افزایش می‌دهد، در نتیجه اگر محتوای هدفمند داشته باشید می‌توانید به افزایش فروش محصول‌تان هم امیدوار باشید.

این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که با خرید فالوور واقعی، این شانس را دارید تا در آینده درصد زیادی از آنها را به مشتریان دائمی خودتان تبدیل کنید، این درحالی است که فالوور فیک هیچ‌گونه سودی برایتان ندارد.

فروشگاه irfollower.com در کمتر از یک دقیقه سفارش شما را ثبت می­کند و در صورت بروز هرگونه مشکلی تا انتها در کنار شما خواهد بود.

با کمک آی آر فالوور شما می‌توانید در فضای مجازی دیده شوید و برندسازی کنید، اعتماد کاربران اینستاگرام را جلب کنید، از رقبایتان پیشی بگیرید و احتمال حضور خودتان را در اکسپلور اینستاگرام بالاتر ببرید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها