برگزاری مانور اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مانور اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ایمنی (شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه توزیع نیروی برق) همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۶۱۴۳
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فریدون خودنیا افزود: هدف از برگزاری این مانور تامین ایمنی لازم در جهت حفظ جان هم استانی ها است.

وی ادامه داد: در این مانور به صورت جهادی و درقالب  ۷ پروژه در سراسر استان برگزارشد که  ۲۲۶ نیروی عملیاتی در قالب ۷۲ اکیپ ۳۸۴ مورد اقدام ایمنی را انجام دادند.
 
خودنیا بیان کرد: اقدامات انجام شده در این مانور علاوه بر افزایش پایداری شبکه‌ های برق، گام بلندی در حفظ جان هم استانی‌ های عزیز در مخاطرات ناشی از شبکه‌ های توزیع برق بود.
 
مدیرعامل برق لرستان با اشاره به  اقدامات انجام شده در این مانور، گفت: ۳۰مورد کنترل و اصلاح حریم شبکه، ۳۰ مورد جا به جایی و اصلاح پایه‌ های قرار گرفته در معابر پس از تعریض و تغییرات مبلمان شهری،  ۳۲ مورد اصلاح فلش شبکه،  ۳۳ مورد ترمیم دریچه‌ های معیوب پایه‌ های روشنایی معابر و  ۲۹ مورد جمع آوری اشیاء اضافه و تابلوهای تبلیغاتی از مجاورت پایه‌ های شکسته از جمله این اقدامات است.

خودنیا تصریح کرد: ۱۷۲ مورد قفل و بست و ترمیم درب معیوب پستهای زمینی، تابلوهای زیر ترانس، شالترها و جعبه‌ های تقسیم، ۵۸ مورد اصلاح کابل سرویس بهم تنیده مشترکین روی پایه‌ ها و جعبه تقسیم و... نیز از دیگر اقدامات است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها