مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: به دنبال این هستیم که در کل روستاهای شهرستان الیگودرز کارهای اصلاح و بهینه سازی را از طریق منابع بودجه عوارض برق سال جاری و سالهای آینده انجام دهیم.
کد خبر: ۱۳۵۵۲۴۷
به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: فریدون خودنیا اظهار کرد: ۵۰ روستا برای سال آینده در بحث  اصلاح و بهینه سازی در دستور کار قرار گرفته و عملیات آنها از ابتدای سال آغاز خواهد شد.

وی افزود: برقرسانی به روستای پز شهرستان الیگودرز با وجود عدم راه دسترسی،  با تلاش پرسنل شرکت توزیع برق استان لرستان به انجام رسید.

خودنیا بیان کرد: دو روستای محروم و دورافتاده در شهرستان الیگودرز به نام‌ های ایلرود و  لیروک به علت عدم وجودراه دسترسی به هیچ وجه امکان برق‌ رسانی ندارند و یکی از برنامه های اصلی این است که بتوانیم این دو روستا را برقدار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: از ۶ سال پیش دو پروژه اساسی یکی خط منطقه پیشکوه و پشتکوه و خطی هم به روستای قلیان تا بخش ذلقی انجام گرفت که این پروژه‌ ها در سطح کل کشور بی‌ نظیر بودند.
 
خودنیا اظهار کرد: برق رسانی به روستای چاله شیر به علت معارض محلی فعلاً صورت نگرفته که انتظار می‌ رود مسئولین شهرستان این مشکلات را برطرف تا بتوانیم خدمات رسانی به مردم این روستا را انجام دهیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها