عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: طرح سوال حق اعضای شوراست و طبق ماده 83 قانون شوراها این اختیار را به شورا داده که از شهردار طرح سوال کنند چون موضوع خدمت به شهر و مردم مطرح است.
کد خبر: ۱۳۵۶۱۳۳

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، بهروز ابراهیم‌آبادی در جلسه پاسخگویی شهردار سنندج به سوالات شورا اظهار داشت: مباحثی در خصوص دخالت دیگران در کار شورا اعلام شد که اصلا چنین چیزی وجود ندارد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج عنوان کرد: 9 عضو شورای شهر سنندج مستقل بوده و وابسته به هیچ کس نیستند و اگر اعلام می‌شود فلان نماینده در کار شورا دخالت می‌کند این شخصیت حقوقی شورا را زیر سوال می‌برد یعنی اینکه ما آنقدر ضعیف‌النفس هستیم که افراد دیگری برای ما تصمیم‌گیری می‌کنند اما این کذب محض است و بنده خودم تاکنون اجازه نداده‌ام کسی در تصمیم‌گیری‌هایم دخالت کنم.

وی عنوان کرد: طرح سوال حق اعضای شوراست و طبق ماده 83 قانون شوراها این اختیار را به شورا داده که از شهردار طرح سوال کنند چون موضوع خدمت به شهر و مردم مطرح است.

ابراهیم‌آبادی اذعان داشت: چند سوال از شهردار مطرح شده که به روشنی پاسخ داده است، حال اعضا قانع می‌شوند و یا قانع نمی‌شوند و این دلیلی ندارد به برخی جریانات ربط دهیم.

این عضو شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: هر کس می‌تواند در هر جایگاهی مصاحبه کند اکنون رسانه به زندگی خصوصی افراد هم وارد شده است و هر کس می‌تواند با یک گوشی هوشمند هر چیزی بنویسد و در فضای مجازی منتشر کند.

وی یادآور شد: هیچ کس چه دستگاه‌های نظارتی و چه دستگاه‌های امنیتی، چه استانداری و چه نماینده مجلس در تصمیم‌گیری شورا دخالتی نداشته است، سوال را اعضای شورا طرح کردند و تصمیم امروز نیز تصمیم خود اعضای شوراست و هیچ کس غیر از هشت عضو شورا این سوالات و تصمیم‌گیری را امضا نکرده است.

ابراهیم‌آبادی در پایان بار دیگر تاکید کرد: با بیان برخی مطالب جایگاه شورا را زیرسوال نبریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها