ربودن ماهور از آغوش مادرش

دو زن بعد از تعارف چای مسموم به زنی، او را بیهوش و پسر هشت‌ماهه‌اش را ربوده و متواری شدند.
کد خبر: ۱۳۵۵۲۶۲

نوزدهم آذر امسال زنی ۴۰ ساله به شعبه یازدهم پلیس آگاهی تهران رفت و باشکایت از دو زن گفت: عصر روز گذشته با پسر هشت‌ماهه‌ام برای خرید از خانه بیرون رفتم. در میانه راه خسته شدم و روی پله نشستم.

دو زن به بهانه پرسیدن نشانی خانه‌ای سمتم آمدند. خانه فامیل‌شان را گم کرده و از من کمک خواستند. من هم نشانی را گفتم. بعد محل بازار را پرسیدند تا از آنجا خرید کنند. برای نشان دادن مسیر با آنها همراه شدم تا راه را گم نکنند. وقتی به نزدیکی بازار رسیدیم گفتند،خسته‌اند و از فلاسکی که همراه داشتند، مشغول نوشیدن چای شدند. یک لیوان چای هم به من تعارف کردند که بعد از نوشیدن آن بیهوش شدم. وقتی به خودم آمدم فهمیدم مردم مرا بیهوش یافته و با کمک اورژانس به بیمارستان رسانده‌اند. آن دو زن پسرم ماهور را ربوده و ناپدید شده‌بودند.

بعداز این شکایت، ماموران فیلم دوربین‌ های محل ربایش کودک را بازبینی کردند و معلوم شد گفته‌های شاکی درست است. احتمال می‌رفت دو زن نوزاد ربا هدفشان اخاذی باشد اما هیچ تماسی با این خانواده نگرفتند.

احتمال می‌رود آنها نوزاد را به خانواده‌ای فروخته‌ باشند، با گذشت دو ماه و پیدا نشدن نوزاد، با درخواست قضایی بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای شهرری، تصویر کودک ربوده شده در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه مردم از سرنوشت او اطلاع دارند، به دادسرا یا اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها