اگر هنوز درباره سفارش چمن مصنوعی فکر میکنید تمام مزایای چمن مصنوعی را در نظر بگیرید، شما مطمعناً از این تجربه لذت خواهید برد چون سالها بدون دردسر و بدون نیاز به کود و آبیاری چمن طبیعی و بدون نیاز به برش، می توانید فضای زیبایی را ایجاد کنید.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۹۸
خرید چمن مصنوعی

شما بدون نگرانی درباره علف های هرز و هزینه های گزاف کاشت و نگهداری چمن طبیعی می توانید سالها از آن استفاده کنید.

پس از تصمیم گیری برای خرید چمن مصنوعی برای فضای خود، باید راجب قیمت ها،ویژگی های فنی و ظاهری هر محصول و ابعاد و نوع کاربری فضای خود به خوبی تحقیق کنید.

فروشگاه نیاورون با عرضه متنوع ترین و با کیفیت ترین چمن های مصنوعی و ارائه مشاوره حضوری و تلفنی در انتخاب و خرید چمن مصنوعی به خریداران خود یاری می دهد.

قیمت چمن مصنوعی

درباره قیمت چمن های مصنوعی باید به تنوع بسیار بالای چمن های مصنوعی از نظر تراکم، ارتفاع، بکینگ، نخ، رنگ و ... اشاره کرد.

قیمت چمن های مصنوعی به عوامل مختلف بستگی دارد و به نسبت تراکم و ارتفاع و جنس چمن متفاوت می باشد.اما در کل قیمت آن مقرون به صرفه تر از کاشت و نگهداری چمن طبیعی می باشد ودوام و ماندگاری بالایی دارد.

نازلترین قیمت چمن مصنوعی را در فروشگاه نیاورون میتوان یافت.

ساختار چمن مصنوعی

چمن مصنوعی با ساختارهای پلی اتیلن و یا پلی اورتان ساخته شده است که برای دوام و مقاومت بیشتر آن میباشد.امروزه انواع متعددی از محصولات چمن مصنوعی وجود دارد که متناسب با اهداف و کاربردهای مختلف است.امروزه شاهد این موضوع هستیم که تولید چمن های مصنوعی با تکنولوژی فراوانی، همچنان بهبود می یابد و اینطور به نظر می رسد که با چمن طبیعی قابل مقایسه است.

نصب چمن مصنوعی

نصب چمن مصنوعی ممکن است ساده یا پیچیده باشد و سالها زیبایی را به خانه یا کسب و کار شما بدهد. به طور کل نصب چمن مصنوعی در دو مدل نصب تخت یا ساده و نصب بین سنگی می باشد.

نصب چمن مصنوعی کار ظریف و حساسی است و باید توسط نصاب های خیلی حرفه ای انجام شود. نصاب های فروشگاه نیاورون با دقت و ظرافت بالا شکیل ترین محوطه چمن مصنوعی را برای شما ایجاد می کنند.

کاربرد های چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در دو دسته چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی دکوراتیو عرضه می شود. چمن مصنوعی ورزشی در زمین های ورزشی و استادیوم های سرتاسر جهان شایع شده است که میتواند در طول سال استفاده شود و این یعنی جلسات تمرین بیشتر، مسابقات بیشتر و فرصت بیشتر برای تیم شما.

همچنین استفاده از چمن مصنوعی در مدارس دانش آموزان را به ورزش و فعالیت تشویق می کند. چمن مصنوعی ورزشی برای زمین های ورزشی که بیش از حد استفاده می شوند یا نمی توانند به دلیل شرایط آب و هوایی بد پوشش سالم چمن طبیعی را حفظ کند مناسب است.

اما چمن دکوراتیو که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده در محوطه سازی، تراس حیاط، اتاق منازل، نگهداری حیوانات، باشگاهها و رستوران ها و .... استفاده می شود.

گارانتی چمن مصنوعی

برخی ادعا می کنند عمر چمن مصنوعی 20 الی 25 سال می باشد،اما معمولا چمن مصنوعی 10 تا 15 سال عمر میکند و دارای گارانتی 24 الی 36 ماه هستند که شامل تغییر رنگ، پوسیدگی، کنده شدن تارها و پارگی غیر عمدیست.

فروشگاه نیاورون با عرضه متنوع ترین و با کیفیت ترین چمن های مصنوعی و همچنین
ارائه خدمات پس از فروش و نصب بی نقص و ارسال در سریع ترین زمان ممکن و هم چنین مشاوره حضوری و تلفنی این امکان را به شما می دهد خرید مطمعن و آسانی را داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها