کسانی که رشته تحصیلی و یا شغلشان طراحی است، به خوبی می‌دانند که پیدا کردن یک سیستم قوی و عالی چقدر کار سختی است. چرا که شما باید تمام قطعات و سخت‌افزارهای سیستم‌تان را در قالب یک کیس جمع‌آوری بکنید.
کد خبر: ۱۳۵۴۲۷۵
ConceptD 3 Ezel، بهترین لپ تاپ ایسر برای طراحان و مهندسان
 
شاید پیدا کردن CPU و رم کار سختی نباشد، اما به دلیل بیشتر شدن ماینینگ ارزهای دیجیتالی، کارت گرافیک خوب به سختی پیدا می‌شود. تمام این موارد به کنار، هزینه‌ی قطعات خوب با نوسانات ارز و قیمت بالای دلار بسیار سرسام‌آور بوده و شما برای جمع کردن یک کیس کامپیوتر خوب باید حداقل 50 تا 60 میلیون تومان هزینه در نظر بگیرید. حالا اگر بخواهیم هزینه‌ی یک مانیتور با کیفیت به همراه قلم نوری و صفحه لمسی را حساب بکنیم، قطعا هزینه‌ی نهایی‌مان سر به فلک خواهد کشید.

شاید تا قبل از این کسی به فکر خرید لپ تاپ برای کار طراحی نبود، اما شرکت ایسر با تولید محصولی به نام ConceptD 3 Ezel تمام معادلات را به هم زد. چرا که شما با خرید این محصول نه تنها یک غول پردازشی خارق‌العاده در اختیار خواهید داشت، بلکه از یک قلم نور و صفحه‌ی تمام لمسی هم برخوردار خواهید شد. به همین دلیل انتخاب این لپ‌تاپ می‌تواند بسیار معقولانه‌تر از خرید کیس و متعلقات بسیار گران آن باشد. به خاطر این که هزینه‌ی این لپ‌تاپ بسیار کمتر از یک کیس قوی در حد و توانش خودش خواهد بود. جالب است بدانید که معمولا قیمت لپ تاپ ایسر پایین‌تر از قیمت لپ تاپ دل و یا برندهای دیگر است. یعنی اگر بخواهید یک لپ‌تاپ با چنین ویژگی از برند ایسوس و یا اپل را خریداری کنید قطعا باید هزینه‌ی بسیار گران‌تری را در نظر بگیرید.

مشخصات لپ‌تاپ ConceptD 3 Ezel

اکثر کسانی که کار طراحی و یا تصویری انجام می‌دهند به خاطر ضعیف بودن پردازشگرهای لپ‌تاپ، سراغ خرید کیس می‌روند. شاید در گذشته خرید لپ تاپ جوابگوی کارهای پردازشگری نبود، اما امروزه تکنولوژی ساخت لپ‌تاپ‌ها بسیار فرق کرده است. قبل از این برخی برندها مانند دل یا اپل می‌توانستند محصولاتی با پردازشگرهای نسبتا بهتر تولید کنند. به همین دلیل هم، قیمت لپ تاپ دل و یا اپل گران‌تر از بقیه بود. اما امروزه تمام برندهایی که کار تولید لپ‌تاپ را انجام می‌دهند، مدل‌های متفاوتی را روانه بازار می‌کنند. یعنی قیمت لپ تاپ ایسر می‌تواند کاملا بستگی به نوع پردازنده‌ی آن داشته باشد. شما می‌توانید ارزان‌ترین لپ‌تاپ ایسر و بسیار اقتصادی را در بازار پیدا کنید که برای کارهای دانشجویی مناسب است و همچنین می‌توانید از مدل ConceptD 3 Ezel بهره‌مند شوید که قوی‌ترین پردازنده را دارد و قیمت آن نسبت به مدل‌های اقتصادی کمی بیشتر است.
 
ConceptD 3 Ezel، بهترین لپ تاپ ایسر برای طراحان و مهندسان

اما لپ‌تاپ ConceptD 3 Ezel ایسر دارای CPU هفت هسته‌ای اینتل (Core i7) است که کار پردازش را به نحو احسن انجام می‌دهد. از طرفی دیگر رم 16 گیابایتی این لپ‌تاپ موجب می‌گردد تا هنگام اجرای نرم‌افزارهای ادوبی که اکثرا فضای رم بیشتری را اشغال می‌کنند، دچار کوچک‌ترین مشکلی نشوید. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک کارت گرافیکی قوی 4 گیگابایتی GeForce GTX انویدیا (Nvidia) است که از لحاظ پردازش گرافیکی بسیار قدرتمند و قوی است. وجود هارد SSD هم در بالاتر رفتن سرعت پردازش این لپ‌تاپ بی‌تاثیر نیست. چرا که تاثیر بسیار زیادی روی لود کردن و یا اجرای نرم‌افزارها و حتی ویندوز دارد. با وجود چنین سیستم قدرتمندی، بدون شک خرید لپ تاپ ایسر برای طراحان و حتی مهندسان هم می‌تواند گزینه عالی باشد. از طرفی دیگر، از آنجایی که قیمت لپ تاپ ایسر اکثرا پایین‌تر از قیمت لپ تاپ دل و یا اپل است، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد.

آیا این لپ‌تاپ برای گیمینگ هم مناسب است؟

با این که لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ در بازار موجود هستند که می‌توانید از آن‌ها برای بازی‌های کامپیوتری استفاده کنید، اما اگر علاقه‌ی زیادی به بازی‌های رایانه‌ای داشته باشید، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی این لپ‌تاپ باز کنید. چرا که هدف ما از خرید لپ تاپ قدرتمند صرفا کارهای پردازشی نبوده و ممکن است دلمان بخواهد بازی‌های کامپیوتری را هم با آن تجربه کنیم. بدون شک نمی‌توان این لپ تاپ را با نسخه‌های گیمینگ مقایسه کرد، اما برای بازی‌هایی که بسیار سنگین نبوده و با سیستمی که در بالا توضیح دادیم قابل اجرا هستند، می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. در این زمینه باز هم اگر بخواهید سراغ لپ‌تاپ‌های گیمینگ رفته و قیمت لپ تاپ دل و یا سایر برندها را با برند ایسر مقایسه کنید، باز هم متوجه پایین بودن قیمت لپ تاپ ایسر نسبت به این برندها خواهید شد. به همین دلیل هم، اکثر افراد، برند ایسر را به دلیل قیمت خوب و کیفیت بالایی که دارد، انتخاب می‌کنند.

برای این که شما بخواهید یک گیم سطح بالا را در لپ‌تاپ‌تان اجرا کنید، نیاز به CPU قوی، ظرفیت رم بالا، کارت گرافیک خوب و همچنین هارد SSD خواهید داشت. چرا که همگی این موارد دست به دست هم می‌دهند تا کار پردازش و اجرا کردن گیم را راحت‌تر کنند و شما در حال بازی دچار مشکل نشوید. از آنجایی که این لپ‌تاپ تمام ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم را داراست، در نتیجه به راحتی می‌تواند بسیاری از گیم‌ها را بدون کوچک‌ترین مشکلی اجرا کرده و تجربه گیمینگ بسیار عالی را در اختیارتان قرار بدهد.
 
ConceptD 3 Ezel، بهترین لپ تاپ ایسر برای طراحان و مهندسان

آیا این لپ تاپ برای کارهای مهندسی مناسب است؟

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم شاید در گذشته خرید لپ تاپ برای کارهای پردازشی مناسب نبود، اما امروزه تکنولوژی ساخت لپ‌تاپ‌ها بسیار تغییر کرده‌اند. یعنی شما می‌توانید با خرید یک لپ‌تاپ سطح بالا کارهای پردازشی خارق‌العاده‌ای را با آن انجام بدهید. در چنین شرایطی اگر سری به قیمت‌های آن‌ها، یعنی قیمت لپ تاپ دل و یا قیمت لپ تاپ ایسر که سیستم پردازشی بالایی دارند بزنید متوجه این موضوع خواهید شد. چرا که این لپ‌تاپ‌ها به دلیل سیستم پردازشی قوی که دارند کمی گران‌تر از مدل‌های دیگر هستند، اما می‌توانند نیاز شما را به طور کامل رفع کنند. حالا ممکن است کار شما طراحی نباشد و قصد داشته باشید برای اهداف مهندسی از این لپ‌تاپ استفاده کنید. بدون شک با چنین CPU، رم و کارت گرافیک بلایی که لپ‌تاپ ConceptD 3 Ezel دارد، قادر خواهید بود نرم‌افزارهای مهندسی را مثل آب خوردن در آن اجرا کنید. از طرفی دیگر، نمی‌توان وجود هارد SSD و تاثیر بالقوه‌ی آن در سرعت بالای لپ‌تاپ را نادیده گرفت.

در نتیجه اگر قصد داشته باشید برای کارهای مهندسی، گیمینگ و یا طراحی یک لپ‌تاپ عالی بخرید، ما به شما لپ‌تاپ ConceptD 3 Ezel را پیشنهاد می‌کنیم. ظاهر جذاب و سفید این لپ‌تاپ انگیزه بیشتری برای کار کردن با آن می‌دهد. از طرفی دیگر، شما قادر خواهید بود صفحه‌ی نمایشگر این لپ‌تاپ را تا زاویه 360 درجه تغییر بدهید و در هر حالتی که دوست داشتید از آن استفاده کنید. این ویژگی عالی به شما چنین امکانی را فراهم می‌کند که از آن حتی برای پرزنت کردن و یا معرفی کارهایتان هم از آن استفاده کنید و میان همکاران و یا مشتریانتان کلاس کاری بالاتری داشته باشید. چرا که شما می‌توانید با چرخاندن صفحه‌ی نمایشگر لپ‌تاپ ConceptD 3 Ezel آن را در حالت تبلت قرار داده و صفحه‌ی نمایشگر را به سمت کسانی که قرار است کارتان را برایشان معرفی کنید برگردانید. لمسی بودن صفحه‌ی نمایشگر هم نیاز شما را به ماوس و یا کیبورد به صفر خواهد رساند و می‌تواند تنها با لمس کردن صفحه‌، تغییرات مدنظرتان را به راحتی اعمال کنید. جالب است نه؟
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها