برند تایوانی ایسوس به تولید لپ تاپ‌های دارای توان پردازشی بالا برای گیمینگ و نیز مناسب برای کار کردن با نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین، مشهور است. البته این برند، لپ تاپ‌های معمولی نیز تولید می‌کند. لپ تاپ‌های ایسوس از قوی‌ترین لپ تاپ‌های دنیا هستند.
کد خبر: ۱۳۳۷۷۲۷
شرایط خرید استثنایی لپ تاپ ایسوس از مقداد آی تی
 
لپ تاپ‌های برند ایسوس به دلیل قدرت پردازشی بی‌نظیر خود، محبوبیت بالایی در میان گیمرها و افرادی که با نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین کار می‌کنند، مثل گرافیست‌ها و مهندسین عمران دارند. با این حال، قیمت لپ تاپ ایسوس در مقایسه با برندهای دیگر مثل لنوو و اچ پی، بالاتر است. اکثر مدل‌های لپ تاپ ایسوس، برچسب‌های قیمتی بالایی دارند و این برند، فقط تعداد معدودی مدل اقتصادی تولید می‌کند.

خوشبختانه اخیرا فروشگاهی اینترنتی به نام مقداد آی تی، امکان خرید قسطی لپ تاپ‌های ایسوس را فرآهم آورده است تا همه بتوانند از این لپ تاپ‌ها استفاده کنند. در ادامه می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های لپ تاپ‌های ایسوس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس، یک شرکت تایوانی است که طیف وسیعی از قطعات کامپیوتری شامل مادربردها و کارت گرافیک و نیز، لپ تاپ تولید می‌کند. در گذشته، برند ایسوس به ساخت مادربردهای دارای بالاترین کیفیت در دنیا مشهور بود اما امروزه این برند را به ساخت لپ تاپ‌های گیمینگ می‌شناسند.

یکی از رقبای مستقیم برند ایسوس، برند چینی لنوو است. قیمت لپ تاپ لنوو کمی از لپ تاپ ایسوس پایین‌تر است و این برند چینی، لپ تاپ‌های اقتصادی بیشتری تولید می‌کند. به علاوه، لپ تاپ‌های لنوو کاربرپسند‌تر هستند اما توان پردازشی پایین‌تری در مقایسه با لپ تاپ‌های ایسوس دارند.

لپ تاپ‌های ایسوس از پرفروش‌ترین لپ تاپ‌ها در دنیا هستند. با این حال، این برند نیز همانند هر برند دیگری، مزایا و و معایب خودش را دارد و شما باید بر حسب نیاز خود و با در ر گرفتن این مزایا و معایب، در مورد خرید لپ تاپ ایسوس، تصمیم‌گیری کنید.

مزایای لپ تاپ ایسوس

۱- کیفیت ساخت

همه می‌دانند که لپ تاپ‌های ایسوس، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. این لپ تاپ‌ها با توان پردازشی بالای خود، امکان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها و نیز امکان انجام همزمان چندین کار را فرآهم می‌آورند.

۲- تنوع

برند ایسوس، لپ تاپ‌های بسیار متنوعی برای کاربردهای مختلف تولید می‌کند. حتی بعضی از مدل‌های لپ تاپ ایسوس دارای کیبورد جدا شوند هستند و به راحتی به یک تبلت کاملا پرتابل تبدیل می‌شوند.
 
شرایط خرید استثنایی لپ تاپ ایسوس از مقداد آی تی
۳- صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا

اکثر لپ تاپ‌های ایسوس دارای صفحه نمایش‌های با کیفیتی هستند. این موضوع، به ویژه برای گیمرها و گرافیست‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. روشنایی صفحه نمایش‌های تولید شده توسط برند ایسوس بسیار بالا است و در تاریک‌ترین حالت نیز به راحتی می‌توانید با این لپ تاپ‌ها کار کنید. به علاوه، کار کردن با لپ تاپ ایسوس زیر نور مستقیم آفتاب نیز به دلیل روشنایی بالای صفحه نمایش، بسیار راحت است.

یکی از قابلیت‌های خاص لپ تاپ‌های ایسوس، مجهز بودن به صفحه نمایش‌های LCD لمسی است. بسیاری از مدل‌های لپ تاپ ایسوس دارای این نوع صفحه نمایش‌ها هستند.

۴- طراحی زیبا

وقتی صحبت از طراحی باشد، برند ایسوس، یکی از خلاق‌ترین و نوآورترین برندهای دنیا است. این لپ تاپ‌ها دارای طراحی زیبا و نازک مینیمالیستی هستند. وزن پایین نیز یکی از مهم‌ترین برتری‌های لپ تاپ ایسوس است که در قابل حمل بودن لپ تاپ، اهمیت زیادی دارد.

۵- ماندگاری بالا

آخرین مزیت لپ تاپ‌های ایسوس که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم، ماندگاری بالا است. این لپ تاپ‌ها برای کارهای سنگین ساخته شده‌اند و دوام بالایی دارند. البته ماندگاری این لپ تاپ‌ها در مقایسه با لپ تاپ‌های اچ پی کمتر است و این در حالی است که معمولا لپ تاپ اچ پی از لپ تاپ ایسوس قیمت پایین‌تری دارد ولی فراموش نکنید که لپ تاپ‌های ایسوس، در مقایسه با لپ تاپ‌های اچ پی، توان پردازشی بسیار بالاتری دارند.

معایب لپ تاپ ایسوس

۱- نداشتن درایو CD/DVD

بسیاری از مدل‌های جدید لپ تاپ ایسوس فاقد درایو CD/DVD هستند و امکان بازی‌های نصب شده روی CD یا نصب نرم‌افزار از روی CD را ندارند.

۲- باتری ضعیف

چندین مدل معدود لپ تاپ اچ پی می‌توانند ۴ تا ۵ ساعت شارژ نگه دارند و مابقی لپ تاپ‌های ایسوس، باتری ضعیف‌تری دارند. با توجه به اینکه لپ تاپ‌های ایسوس، اکثرا لپ تاپ‌هایی با توان پردازشی بالا دارند، استفاده از باتری کم ظرفیت توسط برند ایسوس، کمی عجیب است زیرا لپ تاپ‌های گیمینگ، خیلی سریع شارژ باتری را خالی می‌کنند.

۳- وزن بالا

با اینکه گفتیم لپ تاپ ایسوس طراحی خوبی دارد و بعضی از مدل‌های این برند واقعا سبک هستند اما در نظر داشته باشید که بسیاری از لپ تاپ‌های ایسوس، بسیار سنگین هستند و بنابراین، حمل آن‌ها کمی دشوار است.
 
شرایط خرید استثنایی لپ تاپ ایسوس از مقداد آی تی
معرفی مهم‌ترین خانواده‌های لپ تاپ ایسوس

همانطور که گفتیم، برند ایسوس لپ تاپ‌های بسیار متنوعی تولید می‌کند. این برند دارای چندین خانواده لپ تاپ است که در زیر می‌خواهیم مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در انتخاب لپ تاپ ایسوس مناسب خود، راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

خانواده VivoBook

لپ تاپ‌های خانواده VivoBook ایسوس، خانواده پرچمدار این برند تایوانی هستند. این لپ تاپ‌ها، از قوی‌ترین لپ تاپ‌های موجود در بازار می‌باشند. اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما، لپ تاپ ایسوس ویوبوک است. مهم‌ترین سری‌های خانواده VivoBook ایسوس عبارتند از:

سری S: گران‌قیمت‌ترین سری ویوبوک و از بهترین لپ تاپ‌های سال ۲۰۲۱ کاربردی چند منظوره، مشخصاتی نسبتا قوی، ضخامت بسیار کم و طراحی بسیار جذابی دارند.
 
سری Professional: این سری لپ تاپ ایسوس برای کاربردهای شغلی طراحی شده‌اند. البته ایسوس، لپ تاپ‌های شغلی دیگری نیز دارد ولی سری Professional ویوو بوک، قدرتمند‌ترین و گران‌قیمت‌ترین آنها هستند.
 
سریFlip: لپ تاپ‌ها دارای لولای ۳۶۰ درجه سری ویوبوک بسیار پرتابل و انعطاف‌پذیر که قابلیت‌های لپ تاپ‌های شغلی را دارند.
 
سری ZenBook: سری اصلی و محبوب‌ترین سری لپ تاپ‌های VivoBook ایسوس که ضمن داشتن مشخصات قوی، بسیار نازک و سبک هستند. لپ تاپ‌هایی پرچمدار و لپ تاپ‌های میان-رده بسیار خوب در میان زنبوک‌ها دیده می‌شوند.

خانواده کروم‌بوک

ایسوس تعداد معدودی کروم‌بوک تولید می‌کند. این لپ تاپ‌ها، لپ تاپ‌های با اندازه‌های متنوع از ۱۰ اینچ گرفته تا ۱۵ اینچ و دارای کیبورد جدا شونده هستند که توان تبدیل شدن به یک تبلت را دارند. البته کروم‌بوک‌ها، نسبت به لپ تاپ‌های سری فلیپ ویوبوک ایسوس، ضعیف‌تر و ارزان‌قیمت‌تر هستند. کروم‌بوک‌ها را معمولا لپ تاپ‌های دانش‌آموزی می‌دانند.

خانواده ExpertBook

لپ تاپ‌های شغلی که با تمرکز بر کارایی ساخته شده‌اند. تمامی این لپ تاپ‌ها دارای پردازنده‌های Core i7 اینتل و ویندوز ۱۰ نسخه Professional هستند.

خانواده ProArt StudioBook

این خانواده، شامل مجموعه‌ای از لپ تاپ‌های حرفه‌ای واقعا عالی است؛ لپ تاپ‌های دارای صفحه نمایش بزرگ و پردازنده‌های بسیار قدرتمند که تنوع زیادی در کارت گرافیک دارند. به علاوه، بعضی از مدل‌ها دارای صفحه نمایش 4K هستند.

امروزه شما می‌توانید جدیدتری لپ تاپ‌های ایسوس را از فروشگاه‌های اینترنتی متعددی مثل  دیجی کالا، مقداد آی تی، ترب، ایمالز و ... خریداری کنید.

جمع‌بندی

شرکت تایوانی ایسوس یکی از قوی‌ترین تولیدکنندگان لپ تاپ، به ویژه لپ تاپ‌های گیمینگ در دنیا است. لپ تاپ‌های ایسوس به کیفیت ساخت بالا، توان پردازشی عالی، صفحه نمایش‌هایی با کیفیت، دوام زیاد و تنوع بالا مشهور هستند اما نقطه ضعف‌هایی مثل باتری ضعیف و وزن بالا نیز دارند.

چندین خانواده مهم از لپ تاپ‌های ایسوس در بازار موجود هستند که شاید بتوان بهترین آن‌ها را خانواده لپ تاپ ZenBook دانست.

اکثر لپ تاپ‌های ایسوس به دلیل مشخصات عالی و توان پردازشی بالا، قیمت بالایی دارند و به همین دلیل، فروشگاه مقداد آی تی تصمیم گرفته تا این لپ تاپ‌ها را به صورت قسطی و با گارانتی معتبر به فروش برساند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها