واكنش‌ رسانه‌های خارجی به راهپیمایی ۲۲ بهمن

كرونا هم مانع مردم نشد

رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی کشور گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم راهپیمایی در شهر‌های قرمز فقط به صورت خودرویی و موتوری خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۵۴۰۸۳

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع رسانی راهور، سرهنگ محمد باقر سلیمی در تشریح تمهیدات ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی برای چهل و سومین سالگرد جشن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شهر‌های وضعیت قرمز کرونایی تجمع و سخنرانی نخواهیم داشت افزود: شرکت کنندگان در مراسم رژه خودرویی توجه داشته باشند زمانی که به پایان مسیر می‌رسند برابر علائم و راهنمایی‌های انجام شده از مسیر خارج شوند و از توقف بیجا که باعث طول صف و اخلال در مسیر حرکت می‌گردد اجتناب نمایند.

وی به موتورسواران تاکید کرد: ضمن رعایت مقررات به ظرفیت موتور توجه ویژه داشته باشند و بیش از حد مجاز از سوار نمودن سرنشین یا همراه خودداری کنند تا شاهد حادثه ترافیکی نباشیم.

سرهنگ سلیمی ادامه داد: مسیر‌های راهپیمایی و طرح‌ های ترافیکی مربوط برای هر شهر توسط پلیس پیش بینی شده است و بر این اساس از ساعت ۲۴ امشب همکارانم نسبت به تخلیه وسایل نقلیه متوقف شده در حاشیه مسیر‌های راهپیمایی اقدام می‌کنند. در همه شهر‌ها اطلاع رسانی لازم صورت پذیرفته و مسیر‌های راهپیمایی نیز اعلام شده است، لذا از همه هموطنان تقاضا داریم از توقف وسایل نقلیه خودرویی خود در طول مسیر خودداری نموده و نسبت به انتقال آن‌ها به حیاط منزل، پارکینگ‌ها و یا نقاط مناسب اقدام کنند.

رئیس پلیس ترافیک شهری پیرامون مراسم نورافشانی چهل وسومین سالگرد جشن انقلاب اسلامی سخن می‌گفت اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای را در قرارگاه امام (ع) دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت ۰۶:۰۰ روز جمعه ۲۲ بهمن محدودیت کامل اجرای طرح در شهر تهران برگزار می‌شود و به منظور آسایش هموطنان و حضور پرشور در مراسم جشن انقلاب مسیر خودرویی و موتوری ویژه موتورسواران پیش بینی گردیده است.

سلیمی ادامه داد: چنانچه در طول مسیر راهپیمایی خودرو دچار نقص فنی گردید و یا احتمالاً تصادفات جزئی اتفاق افتاد، حتما وسیله نقلیه را به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند تا موجب اختلال در عبور و مرور نگردد، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه‌های امدادی و امداد خودرو در طول مسیر حضور دارند و در اسرع وقت رسیدگی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها