افزایش قیمت خودرو در روزهای گذشته بسیاری از مالکین خودرو را به فکر فروش خودرو انداخته است. در این بازار، قیمتی که برای آگهی خودروی خودتان انتخاب می‌کنید و مدت زمانی که باید منتظر پیدا شدن خریدار بمانید رابطه مستقیم دارد
کد خبر: ۱۳۵۳۸۴۱
 
تجربه موفق فروش خودرو با ماشینچی
 
 
در عین حال وقتی بازار از مدل‌های فروشی اشباع است، رکود در بازار به وجود می‌آید و حتی در صورت افزایش قیمت خودرو، فروش خودرو آنقدرها هم ساده نخواهد بود. پیشنهاد قیمت مناسب به خریداران یکی از مهم ترین تبلیغات برای فروش خودروی شماست، این مساله که شما از قیمت واقعی خودروی خود باخبر باشید برعهده کارشناسی است که شما به آن مراجعه می‌کنید. شما با مراجعه به مرکز ماشینچی و اعلام آمادگی خود برای فروش خودرو به این مرکز، علاوه بر دسترسی به کارشناسان این مرکز، شانس فروش بیشتری خواهید داشت چون این مرکز علاوه بر کارشناسی خودرو، سرویس معامله امن و اعطای وام خرید به مراجعین را بر روی میز دارد.
 

کارشناسی دقیق: اولین گام برای معامله‌ای شفاف

کارشناسی خودرو در مراکز معتبر علاوه بر بررسی بدنه خودرو، برای تشخیص رنگ شدگی و تعویض قطعات، نگاهی هم به زیربندی و شاسی‌های خودرو می‌اندازند و وجود ایراد در شاسی خودرو یا شاسی‌های ترمیم شده را به راحتی تشخیص می‌دهند. نکته دیگری که امنیت معامله خودرو را برای شما تضمین می‌کند کارشناسی فنی خودروست. کارشناسی فنی از بررسی موتور و سیستم تعلیق آغاز شده و به بررسی سلامت و اصالت تک‌تک آپشن‌ها پرداخته می‌شود و سیستم برقی خودرو نیز با دستگاه دیاگ بررسی می‌شود.

همان‌طور که برای تشخیص سلامت انسان، آزمایشگاه‌ها با بررسی نمونه خون می‌توانند به فاکتورهای سلامت دست یابند، برای تشخیص سلامت پیشرانه خودروها هنگام  کارشناسی خودرو  گازهای خروجی خودرو باید بررسی شوند. مانند مراکز معاینه فنی، میزان آلایندگی و سوخت ناقص در مرکز کارشناسی خودرو ماشینچی اندازه‌گیری می‌شود و می‌توان به ایرادات پیشرانه پی برد. در بخش دیگری با قرار دادن خودرو روی دستگاه‌های مشابه در معاینه فنی، سلامت سیستم تعلیق مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و سپس زیر خودرو برای تشخیص اصالت اتاق، وجود مشکلات شاسی، بازبینی سیستم انتقال نیرو و چک کردن وجود روغن‌ریزی بررسی می‌شود.
 
 
تجربه موفق فروش خودرو با ماشینچی
 

در ادامه با بررسی سلامت آپشن‌های خودرو و سیستم برقی و لاستیک‌ها کارشناسی بدنه خودرو به پایان می رسد. در برخی خودروهای وارداتی وجود یک آپشن چند صد میلیون تومان قیمت خودرو را تغییر می دهد، اما خرابی همان آپشن هم باعث ایجاد همانقدر خرج می‌شود، در برخی موارد هم نصب آپشن‌های غیراستاندارد روی برخی خودروها، می‌تواند نقصی جدی ایجاد کند. هنگام بررسی لاستیک‌ها نیز به سال تولید، میزان آج لاستیک و برند تولیدکننده توجه می‌شود و در برگه کارشناسی همگی ثبت خواهند شد، شایان ذکر است که برخی از تغییرات ظاهری لاستیک در خودرو می‌توانند ناشی از وجود مشکلاتی در سیستم تعلیق و شاسی خودرو باشند. در نهایت پس از اتصال دستگاه دیاگ و بررسی اخطارها سلامت سیستم برقی خودرو مورد بازبینی قرار می‌گیرد.
 

سهولت، سرعت و شفافیت در خرید و فروش: معامله امن ماشینچی

معامله امن ماشینچی سرویسی برای تسهیل و تامین امنیت نقل و انتقال خودروست. در این سرویس به منظور جلوگیری از اتلاف وقت طرفین، فرایندهای انجام معاملات کاملاً استانداردسازی شده و بدون کوچکترین اتلاف وقتی پیش می‌رود. کلیه عوارض شهرداری خودرو و خلافی خودرو تا زمان معامله در محل استعلام شده و پرداخت می‌شود. در این سرویس معامله در یک بستر سالم و شفاف صورت می‌پذیرد، انجام یک کارشناسی معتبر، پیش از هر چیز موجب راحتی خیال طرفین از انجام یک معامله سالم و بدون ریسک خواهد بود و در ادامه کلیه فرایند خرید و فروش در مقابل طرفین معامله انجام شده و تمام جزئیات به اطلاع طرفین خواهد رسید. در تمامی مراحل کلیه فرایند خرید و فروش در مقابل طرفین معامله انجام شده و تمام جزئیات به اطلاع طرفین خواهد رسید. برای تسهیل وسرعت بخشیدن به امر نقل و انتقال، دفترخانه اسناد رسمی در محل حاضر می‌شود و طرفین به جابه جایی برای تنظیم قولنامه و مراحل ثبت سند قطعی احتیاج نخواهند داشت. در نهایت به منظور سرعت و سهولت انجام کار، کلیه مراحل شماره‌گذاری و دریافت برگ سبز خودرو بدون نیاز به خروج خودرو از ماشینچی انجام می‌شود.


تسهیلات برای خریدار: تضمین بالاتر برای این‌که شما اولین فروشنده باشید

 

تجربه موفق فروش خودرو با ماشینچی
 

درصورتی که هزاران خودرو مشابه خودروی شما برای فروش آگهی شده باشد، خودروی شما اولین خودرو انتخاب می‌شود، در صورتی‌که خریدار بتواند به صورت قسطی هم خودرو را خریداری کند. جالب است بدانید در سرویس وام خودرو ماشینچی فروشنده خودرو دقایقی بعد از کارشناسی و بررسی مدارک خودرو، یا تمامی مبلغ با پول نقد از مرکز خارج می‌شود. مرکز ماشینچی در صورت شفاف بودن معامله حاضر به پرداخت وام به خریداران برای تسهیل خرید خودروست. وام خودروی ماشینچی  به این صورت است که شما به همراه فروشنده خودروی مورد نظر، به مرکز ماشینچی مراجعه می‌کنید و بعد از طی کردن مراحل کارشناسی، فروشنده به صورت تمام و کمال مبلغ خودرو را دریافت می‌کند و شما هم بعد از مراحل کوتاهی صاحب خودروی مورد نظر می‌شوید و سند خودرو به نام شما خواهد بود.

این مرکز برای تمامی خودروی های داخلی که تولید سال 96 و جدیدتر و همچنین برای خودروهای وارداتی تولید 2014 و بالاتر حاضر به پرداخت وام خواهد بود. وام‌های ماشینچی تا سقف 2 میلیارد و 60 درصد قیمت کل برای خودروهای خارجی و 600 میلیون تومان تا سقف 50 درصد قیمت کل برای خودروهای داخلی است. تمامی شرایط بازپرداخت و مدارک مورد نیاز در سایت ماشینچی ذکر شده و شما با مراجعه به سایت می‌توانید وام مورد نظر خودتان را ایجاد کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها