خودروی بسترن از جمله محصولات کشور چین است که در داخل ایران توسط گروه بهمن موتور مونتاژ شده و به بازار عرضه می شود. شرکت خودروسازی FAW موتور چین در سال 2006 اقدام به تولید خودروی بسترن نمود و طراحی اولیۀ این اتومبیل را از پایۀ خودروهای نسخۀ قدیمی مزدا الهام گرفته اند.
کد خبر: ۱۳۵۰۵۳۴
در سال های بعدی توانستند مدل های دیگری از خودروی بسترن را تولید نموده و به بازار عرضه نمایند. هنگام خرید قطعات بسترن باید مدل اتومبیل را مد نظر داشته باشید.

با توجه به اینکه افراد زیادی از خودروهای بسترن استفاده می کنند، فروشگاه نیوپارت شاپ فعالیت مجموعۀ خود را در راستای فروش لوازم یدکی بسترن قرار داده است. در صورت نیاز به تهیۀ قطعات خودروهای بسترن، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی موجود بودن و قیمت قطعات را استعلام نمائید.
 
 
لوازم یدکی بسترن و قطعات بسترن ارزان : فروشگاه نیوپارت شاپ
 

در حال حاضر لوازم یدکی بسترن B50، لوازم یدکی بسترن BF50 و لوازم یدکی بسترن B30 نسبت به دیگر مدل های خودروی بسترن راحت تر می توان تهیه نمود.

اتومبیل بسترن از نظر کلاس کاری در دسته بندی خودروهای متوسط قرار دارد و خیلی از افراد دارای اتومبیل های بسترن B30 و یا B50 هستند. موارد فنی خودروی بسترن بی 50 بر اساس خودروی فولکس واگن جنتا طراحی شده است و از عملکرد بالایی برخوردار است.
 

فروش قطعات بسترن اورجینال


خودروی بسترن از نظر طراحی بدنه دارای ظاهری شیک است و به جرأت می توان گفت، نسبت به رقبای هم ردیف خود از زیبایی خوب و با کیفیت برخوردار است. از متریال مرغوب جهت ساخت تجهیزات اتاق داخلی خودرو استفاده نموده اند.
 
اکثر افرادی که دارای اتومبیل بسترن هستند، نسبت به عملکرد بالایی که دارد، راضی و خرسند هستند.

در ادامۀ مقاله به مشخصات فنی خودروی بسترن BF50 می پردازیم تا نسبتاً با نوع قطعات بسترن که در طراحی آن مورد استفاده قرار گرفته است، آشنا شوید. این اتومبیل بسترن از نظر کابین و امکانات در حد قابل قبولی می باشد و نسبت به قیمت از ارزش بالایی برخوردار است. این کیفیت موجب حس راحتی راننده حین رانندگی می شود. به طور کامل نیاز یک فرد از اتومبیل با عملکرد سریع را برآورده می سازد.

این مدل خودروی بسترن از نظر نوع بدنه بسیار جمع و جور می باشد و دارای شاسی یکپارچه است. مدل اتاق خودرو از نسل اول فیس لیفت بوده و دارای وزن 1395 کیلوگرم با حجم باک 58 لیتر می باشد. سیستم کمکی راننده مجهز به کروز کنترل و کنترل کشش است و مجهز به سیستم هشدار دهنده سنسور عقب و سنسور فشار باد تایر می باشد. هنگام خرید قطعات بسترن باید سیستم فنی اتومبیل را مد نظر قرار دهید.
 

مشخصات فنی و قطعات بسترن BF50


سیستم های ترمز بسترن BF50 مجهز به توزیع نیرو ترمز و ترمز ضد قفل می باشد. از سیستم های روشنایی این خودرو، می توان به داشتن چراغ مه شکن جلو و عقب اشاره نمود. البته چراغ جلو از نوع هالوژن است و دارای چراغ بدرقه و سیستم گردش مه شکن هنگام دور زدن در پیچ ها می باشد.

هنگام تهیۀ لوازم یدکی بسترن BF50، مدل قطعات فابریک و قطعات نو را با یکدیگر تطبیق دهید. از فناوری سیستم فرمان این اتومبیل، می توان به داشتن سیستم نیروی کمکی هیدرولیکی، تنظیم موقعیت 2 حالته، روکش چرم و دکمه های کنترلی اشاره کرد. علاوه بر آنکه سیستم مالتی مدیا خودروی بسترن بی اف 50 دارای سیستم صوتی 8 اسپیکری و مانیتور 8 اینچی می باشد که البته این مورد از آپشن های سفارشی می باشد که خریدار می تواند درخواست نصب دوربین عقب برای اتومبیل را هم داشته باشد.

از سیستم ایمنی کابین راننده به داشتن مجموع 4 ایربگ، ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو و ایربگ جانبی جلو اشاره نمود. هنگام خرید لوازم یدکی بسترن مرتبط با قطعات ایمنی خودرو، اصل بودن و داشتن کیفیت بالا لازم است.

از دیگر امکانات رفاهی کابین خودروی بسترن Bf50 می توان به داشتن سیستم تهویه اتومات، سیستم کنترل صندلی راننده 6 حالته برقی، صندلی سرنشین جلو به صورت 4 حالته دستی، روکش صندلی چرم مشکی، صندلی عقب با قابلیت تاشوندگی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، داشتن سانروف و داشتن شیشه بالابر آنتی ترپ راننده اشاره نمود.

به طور کلی یکی، دو مدل از خودروهای بسترن در سطح بازار خرید و فروش می شود چون خط تولید برخی از آنها متوقف شده است. از این رو جهت یافتن قطعات بسترن می توانید با فروشگاه نیوپارت شاپ تماس حاصل فرمائید و لوازم یدکی مورد نظر اتومبیل خود را استعلام نموده و سپس به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید قطعات اتومبیل را انجام دهید.
 

مشخصات فنی و لوازم یدکی بسترن B30


در این قسمت از تهیۀ مقاله به مشخصات فنی خودروی بسترن B30 می پردازیم. هدف از بیان نقاط قوت این خودرو، آشنایی شما با حداکثر توان فنی اتومبیل است تا بدین وسیله قطعات بسترن با آسیب جدی روبرو نشود و نیاز به تعمیر و تعویض زود هنگام قطعات بسترن B30 نداشته باشید.

خودروی بسترن بی 30 از نظر طراحی کابین و نمای ظاهری بدنه نسب به دیگر خودروهای هم ردیف خود، از سطح بالایی برخوردار است. در عین حال رانندگی کردن با آن برای افراد لذت بخش است و دارای عملکرد فنی بالا می باشد.

جهت استعلام قیمت لوازم یدکی بسترن در مدل های مختلف، می توانید با واحد فروش فروشگاه نیوپارت شاپ تماس حاصل فرمائید. با توجه به اینکه تنوع لوازم یدکی که درون اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند، باید نسبت به خرید قطعات بسترن و هر اتومبیل دیگری سهل انگاری ننمائید و به مشخصات فنی درج شده بر روی بسته بندی آنها توجه نمائید.

خودروی بسترن b30 مجهز به محور محرک دیفرانسیل جلو با گیربکس 6 دنده اتومات با حالت اسپرت است. دارای پیشرانۀ 4 سیلندری با حجم موتور 1.6 لیتر است و قدرت موتور آن برابر با 107 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر می باشد.

با توجه به ساختار فنی که این نوع اتومبیل از آن برخوردار است، خیلی از افراد دارای این مدل خودرو می باشند و جهت ترددهای داخل شهری، برون شهری و همچنین مسابقات رالی استفاده می کنند. البته جهت استفاده از خودروی بسترن برای مسابقه، برخی از قطعات بسترن نیاز به ارتقاء دارند. این مسئله خارج از حیطۀ بحث مقاله می باشد و تحقیق در این رابطه را به خودتان واگذار می کنیم.

از دیگر مشخصه های ظاهری خودروی بسترن بی 30، می توا به وزن 1270 کیلوگرم با حجم باک 50 لیتر اشاره کرد و مجهز به سیستم کروز کنترل، کنترل ایستایی هنگام سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد.

سیستم هشدار دهنده در این مدل خودروی بسترن همانند مدل بی اف 50، دارای سنسور عقب می باشد. البته سیستم ترمز خودروی بسترن b30 مجهز به فناوری توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل و ترمز کمکی می باشد.

قطعات بسترن B30 مرتبط با سیستم روشنایی می تواند لوازم یدکی چراغ هالوژن و سیستم دی لایت و اتولایت را شامل شود. البته سیستم فرمان این خودرو مجهز به نیروی کمکی برقی با تنظیم موقعیت 2 حالته می باشد که حساس به سرعت است.

این خودرو همانند مدل های دیگر بسترن مجهز به سیستم مالتی مدیا همراه با مانیتور است و راننده به راحتی می تواند حین رانندگی، بر روی سیستم صوتی نیز کنترل داشته باشد.

جهت سفارش انواع لوازم یدکی بسترن می توانید با مرکز فروش نیوپارت شاپ تماس گرفته و هماهنگی های لازم را با دقت کامل انجام دهید.
 

https://newpart-shop.com/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها