تاثیر جنگ اوکراین بر اینترنت ایران

۴۰۰گیگ ظرفیت پهنای باند کشور از دسترس خارج شد

جملاتی مثل حادثه خبر نمی‌کند و کسی از فردای خودش خبر ندارد، مفهومی درست از شرایط ناپایدار زندگی همه انسان‌ها را نشان می‌دهد. عمر و اموال و هرچه انسان در مالکیت خود دارد، در معرض خطر و تخریب و ریسک از بین رفتن است.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۷۹
برای مقابله با این خطرات و ریسک‌ها، که می‌توانند به زیان‌های مالی و جانی جبران ناپذیر منجر شوند، بیمه پدید آمده است. داشتن بیمه برای پوشش خطرات و ریسک اتفاق‌های پیش‌بینی نشده، از الزامات زندگی مدرن است. با گسترش اینترنت و استفاده از گوشی‌های هوشمند و آنلاین شدن اکثر کار‌ها، مردم تمایل دارند تمامی امور زندگی، حتی خرید بیمه را نیز به طور آنلاین انجام دهند. خرید بیمه آنلاین خودرو هم از خدماتی است که در سال‌های اخیر به صورت اینترنتی ارائه می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم یک نگاه کلی به پروسه بیمه آنلاین خودرو انداخته و مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.


خرید و تمدید بیمه آنلاین خودرو در کمتر از 3 دقیقه
مزایای خرید بیمه آنلاین خودرو؛ چرا خرید آنلاین بیمه مفید است؟


در چند سال گذشته علاوه‌بر مراجعه حضوری به موسسات بیمه می‌توان از طریق اینترنت و رفتن به سایت و نصب اپلیکیشن‌های مختلف برای خرید بیمه آنلاین خودرو اقدام کرد. اما با این حال برای بسیاری از خریداران بیمه که هنوز با مراجعه حضوری و به صورت سنتی اقدام به خرید بیمه می‌کنند، اصطلاح خرید بیمه آنلاین خودرو ناآشنا است. در ادامه می‌خواهیم به برخی از مزایای خرید بیمه آنلاین خودرو اشاره کرده و بگوییم که چرا خرید بیمه به صورت حضوری باید کنار گذاشته شود:

1.         خرید و تمدید بیمه آنلاین خودرو، با بهترین قیمت!

در روش سنتی خرید بیمه، کاربر باید برای کسب اطلاعات و دریافت قیمت از موسسات بیمه زمان زیادی را برای تحقیق اختصاص می‌داد. این پروسه شامل مراجعه حضوری و تماس تلفنی با نمایندگی‌های متعدد بیمه، برای بدست آوردن قیمت چند شرکت متفاوت بود. با توجه به زندگی پرمشغله امروز، مراجعه حضوری و تماس تلفنی برای تحقیق کاری، بسیار زمان‌بر و پر‌هزینه است. اما حالا با استعلام آنلاین قیمت بیمه بدنه و بیمه ثالث از سامانه خودروی من آیتول، تنها با چند کلیک ساده به قیمت‌های موسسات بیمه دسترسی داشته و خرید بیمه آنلاین خودرو را با بهترین قیمت انجام خواهید داد.
 
 
خرید و تمدید بیمه آنلاین خودرو در کمتر از 3 دقیقه
 

2.       با خرید بیمه آنلاین خودرو خبری از کاغذ بازی نیست

با انتخاب گزینه خرید بیمه آنلاین خودرو، در خانه و از پشت گوشی یا رایانه کار تمدید یا خرید را انجام خواهید داد. با خرید آنلاین دیگر خبری از مراجعه حضوری و پیگیری کردن امور اداری نخواهد بود؛ این پروسه از ابتدا تا انتها بدون نیاز به کاغذ و به صورت دیجیتالی انجام خواهد شد. البته نه تنها امور مربوط به خرید بیمه بلکه امروزه، دریافت و پرداخت خلافی ماشین هم به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در این پروسه کاربر با مراجعه به سایت آیتول و وارد کردن شماره پلاک و شماره موبایل، با چند کلیک ساده به ریز خلافی‌ها دسترسی داشته و در صورت تمایل جرایم را در کمترین زمان آنلاین پرداخت خواهد کرد. در این روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری به پلیس+10 و انجام کار اداری نیست.

3.      انتخاب‌هایی نامحدود و گسترده با خرید آنلاین بیمه

با خرید آنلاین بیمه خودرو علاوه‌بر مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید خدمات شرکت‌های بیمه را نیز از نظر کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید. در پروسه بیمه آنلاین خودرو با آیتول، شما به اطلاعاتی چون میزان توانگری مالی، تعداد شعب و میزان پوشش حوادث شرکت بیمه هم دسترسی خواهید داشت. در سامانه خودروی من آیتول، خریدار می‌تواند با مشاهده و مقایسه این خدمات شرایط خود را با گزینه‌های پیش‌رو تطبیق داده و در نهایت بهترین خرید را انجام دهد. در صورتی که این حالت در روش‌های سنتی تمدید و خرید بیمه وجود ندارد. برخی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مطمئن و شناخته شده مانند آیتول، در کنار تمدید و خرید آنلاین بیمه خودرو، حتی پروسه استعلام بیمه شخص ثالث با کد ملی را هم انجام داده و کامل‌ترین خدمات را به کاربر ارائه می‌کنند.
 

خرید آنلاین بیمه خودرو با آیتول؛ پاسخگویی سریع‌تر با خدمات بهتر!

اگر وقت کافی برای مراجعه حضوری و تحقیق درباره موسسات بیمه را ندارید، می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن آیتول برای خرید بیمه آنلاین خودرو اقدام کنید. سامانه خودروی من آیتول، دارای مجوز و نماد کارگزار بیمه برخط و نماد اعتماد الکترونیکی است.  

برای خرید آنلاین بیمه خودرو با آیتول، وارد سایت رسمی این سامانه شده یا اپلیکیشن آن را دانلود و نصب کنید. سپس شماره پلاک و یکتای بیمه‌نامه خودرو را وارد و بعد از دیدن اطلاعات اتومبیل، برای تمدید یا خرید بیمه‌نامه اقدام کنید. پروسه تمدید یا خرید بیمه آنلاین خودرو با آیتول، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده و در کمتر از 2 ساعت پیامکی که حاوی نسخه الکترونیکی بیمه‌نامه است برای شما ارسال خواهد شد. 


خرید و تمدید بیمه آنلاین خودرو در کمتر از 3 دقیقه


آیتول؛ دستیار و همراه شما برای امور تخصصی و اداری خودرو


خرید مطمئن و بدون دردسر بیمه آنلاین خودرو را از سامانه‌های معتبری مانند آیتول انجام دهید. سامانه خودروی من آیتول، از ساده‌ترین تا سخت‌ترین امور اداری و قانونی خودرو را برای شما انجام می‌دهد. دریافت و پرداخت آنلاین عوارض خودرو، معامله اتومبیل، رزرو اینترنتی معاینه فنی و تعویض پلاک و ترخیص غیر حضوری تنها برخی از خدمات تخصصی آیتول هستند.

برای دانلود اپلیکیشن آیتول به سایت رسمی، مایکت یا بازار و گوگل پلی مراجعه کنید. همچنین برای دریافت نسخه iOS اپلیکیشن هم از طریق آی اپس (iApps)، سیب اپ و سیبچه اقدام کنید. شما چه تجربه‌ای از خرید بیمه آنلاین خودرو دارید؟ تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها