رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: قیمت هر کیلو مرغ در بازار از ۳۱ هزار به ۲۷ هزار تومان کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۱۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جواد عاشوری اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن شب یلدا و افزایش تقاضای خرید مرغ، این کالا به صورت فراوان در بازار عرضه شده است.
وی با بیان اینکه نرخ مصوب هر کیلو مرغ 31 هزار تومان تعیین و اعلام شده است، تصریح کرد: شرایط مطلوب عرضه مرغ در بازار سبب ارزانی 4 هزار تومانی این کالای پر مصرف شده است.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به اینکه روزانه 50 تا 60 تن مرغ در بازار عرضه می‌شود، اظهار داشت: وضعیت جوجه‌ریزی‌ها خوب است و تا چند ماه آینده نگرانی کمبود مرغ وجود ندارد.
عاشوری با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ زنده در مرغداری‌ها 17 هزار و 300 تومان است، گفت: اما به نرخ کمتر از مصوب فروخته می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نوع برند و برچسب مرغ هیچ تاثیری در افزایش قیمت آن ندارد، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و تخلف واحدهای صنفی برخورد قانونی انجام می‌‌شود.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از ایجاد ثبات در بازار تخم‌مرغ خبر داد و گفت: نرخ مصوب هر کیلو تخم‌مرغ 22 هزار و 500 تومان است اما بخاطر افزایش عرضه نسبت به تقاضا قیمت آن به 19 هزار و 500 تومان هم رسیده است.
عاشوری با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه عرضه مرغ و تخم‌مرغ وجود ندارد اظهار داشت: همه واحدهای خرده‌فروشی موظف به فروش تخم مرغ به صورت کیلویی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها