راهنمای خرید بهترین سینک ظرفشویی و شیر ظرفشویی

قبل از خرید سینک آشپزخانه یا شیر ظرفشویی جدید، بهتر است با انواع سینک، شیر ظرفشویی، برندها و راهنمای خرید آنها آشنا شوید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۰۵
راهنمای خرید بهترین سینک ظرفشویی و شیر ظرفشویی
 
 
در این مقاله ابتدا درباره انواع سینک و راهنمای خرید آن صحبت می‌کنیم سپس به شما کمک می‌کنیم بهترین شیر ظرفشویی از برندهای باکیفیت را با قیمت مناسب بخرید پس در این مقاله با ما همراه باشید.
 

راهنمای خرید سینک آشپزخانه


برای خرید سینک ظرفشویی آشپزخانه علاوه بر قیمت و برند نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که باید با آنها آشنا باشید.

سینک‌ها از نظر نصب به 3 نوع روکار، توکار و زیرکار دسته‌بندی می‌شوند. هنگام خرید باید با توجه به سلیقه، فضای نصب و ... سینک مناسب را انتخاب کنید.
 

بررسی انواع سینک از نظر جنس


در مقاله‌ای از سایت plumbworld می‌خوانیم: سینک‌های آشپزخانه باید در برابر هر چیزی که در آشپزخانه فکر می‌کنید، از درجه حرارت بالا گرفته تا روغن‌ها و کثیفی‌های حاصل از پخت و پز، حتی مواد شیمیایی ناشی از تمیز کردن، مقاومت کنند. متداول ترین سینک‌های آشپزخانه از فولاد ضد زنگ یا سرامیک ساخته می شوند، اما سینک های کامپوزیت، شیشه ای یا حتی مسی نیز پیدا خواهید کرد. همه آنها در تمیز کردن، دوام و مقاومت در برابر خراش مزایای خاص خود را دارند. در ادامه  به تفصیل هر کدام را بررسی می‌کنیم.
 

فولاد ضد زنگ


این سینک‌ها دوام مناسبی دارند و تمیز کردن آنها ساده است ولی نسبت به سایر متریال ها مقاومت کمتری در برابر خش دارد. این پوشش ممکن است در اثر لک شدن کدر شود، اما می توان آن را به راحتی با عبور از روی سطح با پشم فولادی و پاک کننده پاک کرد.
 

کامپوزیت گرانیت


سینک‌های کامپوزیت با طیف رنگی و تطبیق پذیری در اندازه انتخاب خوبی هستند.در برابر سایش و خط و خش مقاوم هستند. سینک های کامپوزیتی می توانند از یک پوشش بهداشتی برای از بین بردن باکتری ها بهره مند شوند.
 

سرامیک


دوام و سهولت تمیز کردن مشابه سینک‌های استیل ضد زنگ است و مزیت آن مقاومت بیشتر در برابر مواد شیمیایی، حرارت، خراش و لکه است.
 

چقدر از سینک استفاده خواهید کرد؟


اگر به طور منظم قابلمه ها و تابه ها را می شویید یا ماشین ظرفشویی ندارید، خرید سینک ظرفشویی بزرگتر ارزش دارد. اما اگر از سینک خود زیاد استفاده نمی‌کنید یک سینک کوچکتر انتخاب بهتری است. انتخاب سایز سینک و تعداد لگن‌ها نیز بسیار مهم است و باید متناسب با نیاز شما و فضای نصب باشد.
 

چه سبکی دوست دارید؟


اگر به دنبال یک سبک مدرن یا معاصر هستید، یک سینک ظرفشویی ساده از جنس استنلس استیل یا کامپوزیت بهترین گزینه خواهد بود، به خصوص زمانی که با یک شیر آب شیک جفت شود. برای آشپزخانه‌های سنتی، یک سینک سرامیکی ایده‌آل خواهد بود.
 
 
راهنمای خرید بهترین سینک ظرفشویی و شیر ظرفشویی
 

راهنمای خرید شیر ظرفشویی


برای خرید شیر ظرفشویی مناسب باید به نکات زیر توجه کنید:

·        ابتدا بودجه خود را مشخص کنید.

·        بهتر است شیرآلات با متریال مناسب مثل استیل یا  آلیاژ برنج با خلوص بالا و سرب کمتر انتخاب کنید.

·        آبکاری شیرآلات باید باکیفیت بوده و رنگ شیرآلات نیز متناسب با محیط و سایر شیرآلات منزل انتخاب شود.

·        هنگام خرید به ارتفاع شیر ظرفشویی دقت کنید.

·        اگر خودتان شیر ظرفشویی را نصب میکنید باید دقت کنید نصب آن ساده باشد و مدلی را انتخاب کنید که در نصب آن روی سینک خود مشکلی نداشته باشید.

·        سعی کنید شیرآلات با قطعات، بخصوص کارتریج با کیفیت انتخاب کنید.

·        سعی کنید از برندهای معتبر ایرانی یا خارجی خرید کنید.

·        داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش یک عامل مهم است تا مطمئن شوید از برند باکیفیتی خرید کرده‌اید.

این روزها به دلیل بالا رفتن قیمت دلار خرید شیرآلات برندهای خارجی هزینه زیادی دارد. بهترین انتخاب می‌تواند خرید شیرآلات ایرانی باکیفیت باشد. شیرآلات ایرانی از برندهای مختلف هم از نظر طراحی و قیمت و هم از نظر کاربرد تنوع بالایی دارند.

اگر شیرآلات ایرانی ارزان و باکیفیت نیاز دارید شادان یا چارسو و ... گزینه مناسبی برای خرید هستند. اگر تنوع برایتان اهمیت دارد درخشان یا کسری می‌تواند شما را راضی کند. البته این برندها نیز گران نیستند و شما می‌توانید لیست قیمت شیرآلات کسری ، درخشان، شادان، قهرمان یا سایر برندها را در سایت چارسو مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

ما سعی کردیم در این مقاله مهمترین نکات خرید سینک و شیر ظرفشویی را بیان کنیم. امیدواریم بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها