معاون پارلمانی رئیس جمهور از آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی در کشور خبر دادو گفت:هر چند مسئله اول کشور سلامت و اقتصاد است،اما معنای آن نادیده گرفتن فرهنگ نیست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی در کشور خبر دادو گفت:هر چند مسئله اول کشور سلامت و اقتصاد است،اما معنای آن نادیده گرفتن فرهنگ نیست.
کد خبر: ۱۳۵۱۲۱۰
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سیدمحمد حسینی،درجلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان از آغاز فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی در کشور نام برد و گفت:هر چند مسئله اول کشور سلامت و اقتصاد است،اما معنای آن نادیده گرفتن فرهنگ نیست.

وی با اشاره به تغییراتی که رهبر معظم انقلاب در اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رقم زده‌اند اظهار داشت:شورای فرهنگ عمومی به عنوان گسترده‌ترین و فعال‌ترین جلسه اقماری شورای انقلاب فرهنگی است.

معاون رئیس جمهور گفت:فرهنگ ارتقای بهره وری،عدالت خواهی، صرفه‌جویی از نکاتی است که باید برای آن فرهنگ‌سازی کرد.
 
حسینی،با تاکید بر اینکه سند تحول باید مورد پذیرش و اقبال نخبگان،اساتید،روحانیون و فعالان اثرگذار قرار گیرد،ابراز داشت:اگر از فرهنگ ایثار و فداکاری و جهاد و شهادت سخن می‌گوییم نیاز به کار دارد.

وی تصریح کرد:مکتب سردار دلها،یعنی همه در این مسئله سهیم شوند و فرهنگ آن به معنای جامع و کامل در همه ابعاد گسترده شود.

وی از تدوین نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی با جنبه‌های فرهنگی خبر دادو گفت:محورهای این نقشه شفاف‌سازی، مدیریت تعارض منافع،نظارت همگانی،متناسب‌سازی ساختارتشکیلات دولت،شایسته‌گزینی است.

حسینی،اظهار داشت:گام‌های بلندی برداشته شده است،منابع ارزی و فروش نفت ما بهتر شده است،خط ترانزیت ترکمنستان به آذربایجان تبعات مختلف امنیتی و سیاسی و اجتماعی دارد،اما می تواند برای کشور مفید باشد.

وی بیان کرد:در حوزه‌های گوناگون کارهایی در حال انجام است جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی،شورای عالی فضای مجازی، شورای آموزش و پرورش همه تشکیل می‌شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:اگر مشکل آب را در بسیاری از استان‌ها داریم باید محوریتی در مرکز کشور باشد و کار شود، تصمیمات درستی اتخاذ شود و مردم هم در جریان باشند که نخواهند مشکلات چندین ساله را از این دولت بخواهند.

وی،گفت:راه‌های مختلف تامین آب هم در حال بررسی است و امیدوارانه کارها را دنبال کنیم و خداوند هم عنایت می‌فرماید. 

حسینی،اظهار داشت:چشم جهانیان به ایران است،اگر ما از جهات اقتصادی،نظامی،امنیتی و علمی پیشرفته باشیم کشورهای دیگر هم مباهات و افتخار می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها