استاندار کرمان در آیین افتتاح درمانگاه و بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان گفت:استان کرمان از استان های موثر درحوزه پزشکی کشوراست.
استاندار کرمان در آیین افتتاح درمانگاه و بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان گفت:استان کرمان از استان های موثر درحوزه پزشکی کشوراست.
کد خبر: ۱۳۵۰۹۲۲
کرمان از استان های موثر در حوزه پزشکی کشوربه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛استاندار کرمان در این آیین که در مرکز آموزشی و درمانی افضلی‌پور کرمان برگزارشد،با خدا قوت به کادر پزشکی و درمان در کنترل بیماری کووید_۱۹ ابراز امیدواری کرد:وضعیت بیماری در استان از حالت باثبات کنونی به سمت بهبود و مطلوب‌‌تر پیش رود.

علی زینی وند،از سابقه فرهنگی و خیریه استان در ابعاد مختلف و مرکز پزشکی موثر برای استان‌ها و کشورهای همجوار نام برد و گفت:پیشرفت‌های مطلوبی در حوزه‌های بهداشت و درمان استان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد:تبدیل کرمان به مرکز مهمی در خدمات‌رسانی و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص،بدون مشارکت خیران ممکن نیست و همه ما وظیفه حمایت و جلب کمک‌ها برای این بخش را داریم.

وی همراهی و ورود مسئولیت‌های اجتماعی برای تکمیل برنامه‌های انجمن خیریه یاس را مورد اشاره قرار داد و گفت:مراکز درمانی باید متناسب با تکنولوژی روز و نگاه به آینده طراحی شوند.

استاندار کرمان اظهار داشت:در شرایط هزینه‌های بالای درمان بیماران سرطانی، انجمن‌های خیریه به داد گرفتارترین آدم‌ها در شرایط سخت می‌رسند که جای تکریم و تعظیم دارد‌.

براساس این گزارش،محمدرضا بهرامی،مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان نیز در این آیین ارزش فعلی بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی انجمن یاس را۲۰ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد:۱۰ تخت در کلینیک و ۴۸ تخت در بخش بستری آنکولوژی و هماتولوژی آماده شده است.

وی همچنین از تعهد قرارداد خیران سلامت برای ساخت بخش ۲ آنکولوژی انجمن یاس خبر داد و گفت:آزمایشگاه تخصصی با۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و رادیولوژی با۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا هستند.

مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان گفت:تاکنون بیش از ۵ هزار بیمار تحت پوشش انجمن قرار گرفته‌اند و ماهانه ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارو و درمان بیماران پرداخت می‌‌گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها