نماینده چین در سازمان‌ های بین‌ المللی:

پیشرفت در مذاکرات وین را نباید دست‌کم گرفت

وزارت امور خارجه روسیه:

وقفه در مذاکرات وین فنی است

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که وقفه در مذاکرات وین فنی است و این اجازه را به هیات ها می دهد تا مواضع را در پایتخت هایشان بیشتر بررسی کنند.
کد خبر: ۱۳۵۱۲۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت امور خارجه روسیه امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که وقفه در مذاکرات وین در مورد احیای برجام فنی است و هیئت ها می توانند با پایتخت های خود مسائل بیشتری را بررسی کنند.

بر اساس گزارش این وزارتخانه در دور هفتم مذاکرات که از 29 نوامبر (هشتم آذر) در وین برگزار، وقفه فنی اعلام شده است. این وقفه به هیات ها اجازه می‌دهد تا نتایج فعلی و گام‌ های بعدی احتمالی بررسی در پایتخت ها بیشتر بررسی شود.

وزارت خارجه روسیه پیش بینی کرد که مذاکرات دور هفتم تا هفته آینده از سر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، دور جدید مذاکرات وین برای لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران که از دوشنبه هفته پیش آغاز شده بود، روز گذشته موقتا متوقف و قرار شد در هفته‌ آینده از سرگرفته شود اما تاریخ قطعی آن هنوز رسما اعلام نشده است.

سه کشور اروپایی در بیانیه‌ خود گفته‌اند، ما از هماهنگ کننده برجام درخواست کرده ایم که به زودی تشکیل جلسه دهد. آنها می‌گویند که برای ارزیابی اوضاع و دریافت دستورالعمل‌های جدید پیش از تشکیل جلسه هفته آینده باید به پایتخت‌ها بازگردند تا ببینند آیا می‌توان شکاف های ایجاد شده را پر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها